مجازات تراشیدن ریش در افغانستان مشخص شد طالبان به سیم آخر زد

مجازات تراشیدن ریش در افغانستان مشخص شد طالبان به سیم آخر زد

مجازات تراشیدن ریش در افغانستان مشخص شد

طالبان در قانون جدید خود مجازاتی برای تراشیدن ریش از بیخ را تعیین کرد و کسانی که رش خود را بتراشند بازداشت میشوند و تا وقتی که ریش آنها به اندازه کافی بلند نشود در بازداشتگاه می مانند همچنین در صورتی افراد خاطی دوباره دستگیر شوند به مدت 6 ماه زندانی خواهند شد.

مجازات تراشیدن ریش در افغانستان مشخص شد طالبان به سیم آخر زد

طالبان قوانین عجیب و غریبی را برای مردان و زنان تعیین کرده است و از زمانی که روی کار امده است قوانین را به صورت جدی اجرا میکند.

جلوگیری از درس خواندن دختران و همچنین شکل ظاهری مردان از جمله فشارهایی بوده که طالبان به مردم می اورند.

یکی دیگر از قوانین سفت و سخت طالبان نماز خواندن در مسجد است هنگامی که اذان نمازها بلند شود، بر همه لازم است برای انجام فریضه واجب به مساجد بروند. و باید مغازه‌ها و داد و ستد پانزده دقیقه پیش از وقت اذان قطع شود. و اگر کسی [در این زمان] در مغازه‌اش پیدا شود، زندانی خواهد شد و وقتی آزاد خواهد گردید که پنج نفر ضامن او شوند وگرنه بازداشتش ده روز ادامه خواهد یافت.

همچنین ببینید:

خودروی افغانستانی بوگاتی ساخت افغانستان

فیلم / اولین خودروی ساخت افغانستان را ببینید

تانک بدون سرنشین طالبان را ببینید خنده دار اما کاربردی

بلند کردن مو به مدل انگلیسی یا آمریکایی ممنوع است، و هر کس از این دستور تخطی کند بازداشت خواهد شد و مسئولین امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند مویش را بتراشند و از او دستمزد تراشیدن مویش را هم بگیرند.

شستن لباس‌ها در کناره‌ی رودخانه‌ها توسط زن‌ها ممنوع است و هر زنی که از این دستور تخطی کند با رعایت احترام متناسب با اخلاق اسلامی به منزلش بازگردانده خواهد شد، اما همسرش یا ولی‌‌اش به شدت مجازات خواهد گردید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *