محمد بروغنی کیست بیوگرافی و فیلم جرم و حکم اعدام +عکس و اینستاگرام

روزنامه کیهان نوشت: محمد بروغنی پسر متولد ۱۳۸۲ به جرم اغتشاش و استفاده از سلاح سرد و حمله به فرمانداری پاکدشت و آتش زدن زدن فرمانداری و حمله به مامور امنیتی که منجر به مجروح شدن مامور شده به جرم محاربه به اعدام محکوم شده است در ادامه به بیوگرافی و سوابق او میپردازیم.

محمد بروغنی کیست

او متولد 1382 میباشد که به جرم آتش زدن ساختمان فرمانداری و مجروح کردن یک مامور امنیتی با استفاده از سلاح سرد به محاربه متهم و به اعدام محکوم شده است.

محمد بروغنی کیست بیوگرافی و فیلم جرم و حکم اعدام +عکس و اینستاگرام

بر اساس این گزارش علاوه بر مستندات و اقاریر موجود در پرونده متهمان این پرونده از گوشی تلفن همراه محمد بروغنی فرزند حسین که به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد قمه و حمله به همراه اوباش به فرمانداری پاکدشت و به آتش کشیدن فرمانداری و حمله به مامور دولت حین انجام وظیفه و مجروح شدن وی متهم است تصاویری استخراج شده است که به وضوح به نقش لیدری وی در اغتشاشات پاکدشت دلالت دارد.

اسناد موجود در تلفن همراهش

در اسناد موجود در گوشی تلفن همراه بروغنی یک گفت‌وگوی در بستر اینستاگرام کشف شده است که در این گفت‌وگو وی خطاب به یکی از دوستان خود می‌گوید برای حضور در صحنه اغتشاشات مسلح حاضر شود که دوست وی خطاب به او می‌گوید در حال حاضر فقط قمه در اختیار دارد.

در نمونه‌ای دیگر از نقش لیدری بروغنی وی ضمن تهییج همشهریان خود برای حضور در اغتشاشات از آن‌ها می‌خواهد با درست کردن نارنجک‌های دستی که در ایام چهارشنبه سوری انجام می‌دهند در محل اغتشاشات حاضر شده و از آن‌ها علیه مامورین استفاده کنند.

محمد بروغنی کیست بیوگرافی و فیلم جرم و حکم اعدام +عکس و اینستاگرام

لیدر اغشاشات

بروغنی که برای حضور در این اغتشاشات نقش لیدری برای خود در نظر گرفته در یک استوری دیگر ساعت و محل برگزاری اغتشاشات را اعلام و با هشتگ اتحاد از همپالگان خود می‌خواهد محتوای تولید شده او را آن‌ها هم استوری کنند.

اقدامات بروغنی در دعوت، تهییج و لیدری برخی عناصر همدست خود در پاگدشت به استوری و اطلاع رسانی ختم نشده و وی در محل اغتشاشات ضمن حضور با قمه به فیلمبرداری از اقدامات مجرمانه خود نیز اقدام می‌کند.

همچنین ببینید:

در فیلم‌های استخراج شده از گوشی بروغنی وی ضمن تعقیب کردن یک نیروهای حافظ امنیت که به شدت توسط اغتشاشگران مصدوم شده است وی را با قمه مورد اصابت قرار می‌دهد.

محمد بروغنی در نمونه‌ای از اقدامات آشوبگرانه خود در اغتشاشات پاکدشت ضمن دنبال کردن یک نیروی حافظ امنیت در حالی که وی به شدت آسیب دیده است با قمه ضربه‌ای را به وی وارد می‌کند.

محمد بروغنی کیست بیوگرافی و فیلم جرم و حکم اعدام +عکس و اینستاگرام

در تصاویر موجود بین ثانیه‌های ۲۳ تا ۲۸ تصاویر قمه در دست بروغنی کاملا مشهود است.

بروغنی در فیلم‌های دیگری که از اغتشاشات آن شب در گوشی خود ذخیره کرده است نقشی فعال در آتش زدن فرمانداری و بروز ناامنی جلوی فرمانداری دارد.

در این فیلم که درست لحظاتی قبل از اتش زدن ساختمان فرمانداری ثبت شده است عده زیادی از اغتشاشگران با همراه داشتن انواع سلاح سرد، چوب و چماق در حال تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم و همچینین ایجاد رعب و وحشت دیده می‌شوند.

تاکنون کیفرخواست ۲۵ پرونده در کرمان، ۸۹ کیفرخواست در استان سمنان، کیفرخواست ۱۱۹ نفر در استان زنجان، کیفرخواست ۱۰۵ پرونده در استان خوزستان، کیفرخواست ۵۵ نفر در استان قزوین، کیفرخواست ۱۱۰ نفر در استان کردستان، کیفرخواست ۳۱۵ نفر در استان تهران و کیفرخواست ۲۰۱ متهم در استان البرز در ارتباط با اغتشاشات اخیر صادر شده است.

امروز اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمان اغتشاشات اخیر در دادگاه عمومی و انقلاب تهران از صبح آغاز شده است.

فیلمی از حادثه کشته شدن روح الله عجمیان

بنابر این گزارش، دادگاه امروز تنها یکی از جلسات رسیدگی به پرونده متهمان اغتشاشات اخیر است و روند رسیدگی به پرونده مابقی متهمان ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس، صبح امروز «۷ آبان» جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات تعدادی از اغتشاشگران اخیر به ریاست قاضی صلواتی در دادگاه عمومی و انقلاب تهران، با حضور مستشاران دادگاه، متهمان و وکلای آن‌ها، جمعی  از افسران انتظامی که در درگیری با آشوبگران مجروح شده بودند و خانواده شهدای امنیت، برگزار شد.

حکم اعدام محمد بروغنی در دیوان عالی کشور، تایید شد

فارس نوشت:در پی انتشار خبری غیرواقعی مبنی بر نقض حکم دادگاه محمد بروغنی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور، پیگیری‌ها نشان می‌دهد، خبر منتشر شده صحت ندارد و حکم این متهم در دیوان عالی کشور تایید شده است.

بر اساس دادنامه صادر شده از سوی دادگاه انقلاب تهران، متهم محمد بروغنی معروف به «ممد آلفا» که با کشیدن سلاح سرد و حمله مسلحانه از طریق جرح عمدی با چاقو به یکی از ماموران حافظ امنیت به قصد جان وی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و ناامنی در محیط و به آتش کشیدن فرمانداری شهرستان پاکدشت و تخریب اموال آن به اتهام محاربه محاکمه شده بود با حکم دادگاه به اعدام محکوم شد و این حکم در تاریخ ۱۵ آذر توسط دیوان عالی کشور نیز تایید گردید.

منبع این مطلب روزنامه کیهان میباشد و سایت شبونه هیچ خبری را بدون منبع موثق درج نخواهد کرد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

6 نظر

  1. این ملعون را اعدام کنید.

  2. فقط اعدام کنید این آشغال را

  3. مثل یگ دروغ میگوید از قدیم گفتن رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون!!!خدا رو شکر که یه لات شیطانپرست اعدام میشه . قیافه این الدنگ اثبات کننده نطفه پاکش هست،!!!! توله قمه کش معلوم نیست تو این سن چه غلطها که نکرده که این شده قیافه و اخر عاقبتش. شما را به خون شهدا با اینها مماشات نکنید. اینها انگلهایی هستند که با این قیافه و طرز فکر سلامت جامعه و بچه های ما را تهدید میکنند

  4. مادرش که ادای مظلومارو درمیاره حالا افتخارم می‌کنه همچین ارازلی تحویل جامعه داده!!

  5. اگر این ها اعدام نشن جامعه رنگ آرامش نمیبینه، وحشی های بیشرف مثل داعش به دنبال مامور حفظ امنیت میفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *