فیلم / واکنش مختار به سجاد غریبی هالک ایرانی

فیلم / شوخی هالک ایرانی با مختار و کلیپ طنز سجاد غریبی

فیلم / واکنش مختار به سجاد غریبی هالک ایرانی

ویدیویی ظنز از مکالمه و شوخی مختار و سجاد غریبی هالک ایرانی در برخی از پیج های اینستاگرامی منتشر شده که طنز جالبی دارد و به روش دیپ فیک ساخته است.

مکالمه ای طنز و بامزه که دیدن آن خالی است لطف نیست.

مختار و سجاد غریبی هالک ایرانی

سجاد غریبی که به دلیل حواشی اخیر حسابی مورد انتقاد کاربران و رسانه ها قرار گرفت است برخی از کاربران نیز با او شوخی های جالبی از انجام داده اند.

طنزهای سجاد غریبی بعد از باخت تحقیر آمیز او مقابل حریف قزاق حسابی او را سوژه قرار داد و بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان از او خواستند دیگر دست از این نمایش ها بردارد و با آبروی نام ایران بازی نکند.

کاربران فضای مجازی در ماه های اخیر با ساخت ویدیوهای طنز شخی های زیادی را با سجاد غریبی کردند تا جایی که این چهره در ویدیویی اعلام کرد که دیگر قصد مسابقه ندارد سجاد غریبی در این ویدیو خود را فیک و جعلی خطاب کرد و گفت دیگر نمیخواهد مورد توجه قرار بگیرد و کاربران فضای مجازی دست از سر او بردارند او همچنین لقب هالک ایرانی را از پیج اینستاگرام خود حذف کرد.

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذرماه ۱۳۷۰ در اهواز میباشد که در حال حاضر ساکن بوشهر است
وی جوان برومندی میباشد که این روزها عکس او در کنار اخبار ارازل اوباش منتشر شده است

سجاد غریبی در رشته های ورزشی همچون پاورلیفتینگ، بدنسازی و بوکس فعالیت داشته است. سجاد غریبی ورزش را از سال 1386 آغاز کرده است. سجاد غریبی دارنده مدال طلای قوی ترین مردان سراب است. سجاد غریبی در سال 1395 اعلام کرد که قصد دارد برای جنگ به سوریه برود و هدفش را دفاع از اهل بیت و کشورش اعلام کرد. سجاد غریبی شب گذشته در مبارزه با هالک قزاقستانی شکست خورد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *