فیلم کامل / مداحی آرون افشار در روز عاشورا در دسته عزاداری

فیلم کامل / مداحی آرون افشار در روز عاشورا در دسته عزاداری

مداحی و نوحه خواندن آرون افشار خواننده پاپ در روز عاشورا و محرم در دسته عزاداری حسینی را در این صفحه ببینید.

آرون افشار خواننده پاپ سرشناس کشورمان در ایام محرم ویدیویی از خود به اشتراک گذاشته که در حال مداحی و نوحه خوانی است.

این ویدیو مورد توجه هواداران این خواننده قرار گرفته است آرون افشار در چند سال اخیر توانسته با آهنگ های متنوع طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد و خود را در بین انبوه خواننده های پاپ مطرح کند .

مداحی و نوحه خوانی آرون افشار

در ایام محرم بسیاری از خواننده ها اقدام به مداحی در هیئت های عزاداری می‌کنند چند روز پیش بهنام بانی ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت که در حال نوحه خوانی بود حالا مداحی و نوحه خوانی آرون افشار در هیئت عزاداران حسینی مورد توجه قرار گرفته است.

آرون افشار قبل از ماه محرم چند کنسرت را در شهرهای مختلف کشورمان برگزار کرد و هوادارانش موفق بودند او را از نزدیک ببینند.

جالب است بدانید که این روزها بسیاری از خواننده های جوان در کنسرت های خود اقدام به اجرای فلش بک می کنند آرون افشار هیچگاه با این کار را انجام نداده و سعی کرده برای هوادارانش به صورت زنده در کنسرت هایش اجرا کند.

همچنین ببینید فیلم ویولن نوازی با آرشه پاره در کنسرت آرون افشار

آرون افشار متولد سال 1377 و تیرماهی می باشد، او متولد شهر شاندیز است و در یک خانواده 4 نفری به دنیا آمده، او یک برادر کوچکتر از خودش دارد که متولد سال 1390 می باشد. برادر آرون هم همانند او علاقه خاصی به دنیای موسیقی دارد.

او از کودکی و زمانی که 7 یا 8 سال داشته وارد دنیای هنر می شود و با فراگیری ساز گیتار فعالیت های خود را شروع می کند. او در کنار گیتار پیانو هم می نوازد اما ساز اصلی اش گیتار می باشد.

او می گوید: از سن 7 سالگی با پدرم live اجرا می کردیم. پدر من نوازنده و خواننده است. البته ساز اصلی پدرم پیانو می باشد و من در گیتار مسلط تر هستم.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا