فیلم کامل مدیتیشن بهاره رهنما با درخت (بغل کردن درخت) + واکنش ها

فیلم کامل مدیتیشن بهاره رهنما با درخت (بغل کردن درخت) + واکنش ها

فیلم کامل مدیتیشن بهاره رهنما با درخت (بغل کردن درخت) + واکنش ها

فیلم کامل بغل کردن درخت توسط بهاره رهنما و مدیتیشن بهاره رهنما با درخت بزرگ قدیمی و واکنش ها به بغل کردن درخت توسط بهاره رهنما را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل مدیتیشن بهاره رهنما با درخت

بهاره رهنما با رفتارهای عجیبش گاه گاهی سوژه میشود او از بازیگران شناخته شده و فعال کشورمان بوده که بیشتر در عرصه طنز فعالیت دارد.

ایشان با اشتراک گذاشتن ویدیویی در اینستاگرام خود مدیتیشن با درخت را برای مردم توضیح میدهد که بتوانند با بغل کردن درخت انرژی منفی را از خود دور کنند.

جالب است بدانید که این کار بهاره رهنما پایه علمی نیز دارد و شما میتوانید با تمرکز بر روی طبیعت انرژی های منفی خود را دور کنید و به آرامش برسید یکی از روش هایی که روانشناس برای دوری از استرس به مردم پیشنهاد میکنند حضور در طبیعت و نگاه کردن به آن است این کار اثر آرام بخش بسیار زیادی دارد.

بهاره رهنما که در اینستاگرام فالوئرهای زیادی دارد همیشه سعی میکند که نکته های مفیدی را به کاربران خود ارائه دهد هرچند ممکن است برخی از این نکته ها برای آنها غریب باشد.

خانم رهنما که گفته میشود از همسر دوم خود طلاق گرفته است این روزها در خارج از کشور بوده و نزد دخترش میباشد.

بهاره رهنما در دهم آذر ماه ۱۳۵۲ در استان مرکزی متولد شد از دوران نوجوانی به فعالیت هنری و اجرا علاقمند بود و توانست برای اولین بار با فیلم (افعی) به سینما راه پیدا کند.

بهاره رهنما در زمینه ادبیات فارسی در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده و کارشناسی خود را از این دانشگاه اخذ کرد و سپس به علت علاقه اش به حقوق در رشته کارشناسی حقوق قضایی تحصیل کرده است

او بعد از حضور در فیلم افعی توانست به عنوان یک چهره جدید در دنیای بازیگری معرفی شود و به علت درخشش خوبش در این فیلم به سرعت کارهای جدید از قبیل فیلم های (عاشقانه و فیلم کمدی نان و عشق و موتور ۱۰۰۰) در سال ۱۳۸۰ به او پیشنهاد شد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *