مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر + تصاویر و عکس

مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر

مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر + تصاویر و عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر

سیروس گرجستانی هنرمند معروف کشورمان روز گذشته دار فانی را وداع گفت و جامعه هنری در شوک فرو برد.

همانطور که سیاوش گرجستانی پسر این مرحوم گفته بود امروز مراسم تشییع سیروس گرجستانی در قطعه هنرمندان برگزار شد و به دلیل شیوع بیماری کرونا دیگر در مقابل خانه سینما تجمعی صورت نگرفت

مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر (مریم امیرجلالی در خاکسپاری)

او گفت ما برای سلامتی مردم سعی کردیم که تجمعی صورت نگیرد ولی خانه سینما برای مراسم یادبود تدابیری را اندیشده بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری زنده‌یاد سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران صبح شنبه ۱۴ تیر ۹۹ برگزار شد و پیکر این هنرمند فقید در خانه ابدی خود واقع در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر + تصاویر و عکس

سیروس گرجستانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون صبح پنجشنبه ۱۲ تیرماه بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

بر اساسی گفته سیاوش گرجستانی فرزند زنده یاد بازیگر معروف و سرشناس سریال های تلویزیونی، پیکر زنده یاد سیروس گرجستانی امروز شنبه ۱۴ تیر ساعت ۱۰:۳۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار  شد

همچنین ببینید:

بیوگرافی امیرحسین قهرایی کارگردان و همسرش نسرین رفشا + عکسهمسر سیروس گرجستانی بازیگر کیست؟ 

مقبره‌ای که برای سیروس گرجستانی در نظر گرفته شده است، کنار مقبره منوچهر حامدی است.

مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر (مریم امیرجلالی در خاکسپاری) +تصاویر

این مراسم با تاکید بر اینکه حاضران ماسک باید داشته باشند در حال برگزاری است و اگر کسی ماسک نداشته باشد به او ماسک می‌دهند و البته برخی ها که تعداد محدودی هستند، رعایت نمی‌کنند.

 

در این مراسم که اجرای آن را کامران ملکی عضو هیات مدیره خانه سینما برعهده داشت؛ فاطمه معتمدآریا پیام داد و هنرمندانی، چون فاطمه گودرزی، ابوالفضل پورعرب، افسانه بایگان و. صحبت کردند. پزشک معالج سیروس گرجستانی هم سخنرانی کرد و سید محمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت هم صحبت داشت.
مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر (مریم امیرجلالی در خاکسپاری) +تصاویر

کامران ملکی: گرجستانی گریه همراه با لبخند را به ما آموخت

کامران ملکی عضو هیات مدیره خانه سینما در ابتدای مراسم خاکسپاری در سخنانی با ابراز تاسف از درگذشت سیروس گرجستانی، به انتشار فیلم‌های از آثار او که پس از درگذشتش در فضای مجازی دست به دست شده بود، اشاره کرد و گفت: بعد از درگذشت ایشان با دیدن بازی‌های ایشان در فضای مجازی در هنگامی که داشتیم به آثار بزرگ، ارزشمند و طنز او می‌خندیدم، چشمان‌مان اشکبار بود و گریه می‌کردیم. او گریه کردن با لبخند را به ما آموخت. همانطور که در زندگی‌اش سعی کرد لبخند بر لب همه مردم بیاید و با تمام وجود تلاش می‌کرد در شرایط بسیار اسف‌بار و ناهنجار که همه مردم دچار مشکلاتی بودند، لبخند را به سهم و با بضاعت خود بر لبان مردم سرزمینش بنشاند تا قدری از اندوه آنان، کاسته شود.

مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر (مریم امیرجلالی در خاکسپاری) +تصاویر

او اضافه کرد: هنرمند بزرگی را بدرقه می‌کنیم. قرار نبود چنین مراسمی برگزار شود. مراسم اطلاع رسانی نشده بود. اگر قرار بود برای هنرمند بزرگی مثل او مراسم تشییع برگزار شود، این مراسمیا باید در خانه سینما، خانه هنرمندان یا در تالار وحدت اتفاق می‌افتاد، ولی به خاطر وضعیت بحرانی کشور در بحران کرونا قرار شد مراسمی برگزار نشود.

ملکی با اشاره به حضور تعدادی از مردم در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) افزود: موسسه هنرمندان پیشکسوت به احترام مردمی که خودشان را به قطعه هنرمندان رساندند، این گردهمایی را با تاخیر برگزار کرد و به احترام عزیزانی که خود را به قطعه هنرمندان رسانده‌اند، قرار شد چند تن از هنرمندان در بدرقه سیروس گرجستانی صحبت کنند.

مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر (مریم امیرجلالی در خاکسپاری) +تصاویر

در این مراسم که اجرای آن را کامران ملکی عضو هیات مدیره خانه سینما برعهده داشت؛ فاطمه معتمدآریا، فاطمه گودرزی، ابوالفضل پورعرب، افسانه بایگان و… صحبت کردند. شرکت کنندگان در این آئین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور پیدا کرده بودند. از جمله سریال‌هایی که زنده یاد گرجستانی در آن‌ها نقش آفرینی کرده بود می‌توان به «متهم گریخت»، «زن بابا» و «گاوصندوق» اشاره کرد. «سیروس گرجستانی» بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در ۷۶ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.   مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر (مریم امیرجلالی در خاکسپاری) +تصاویر مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر (مریم امیرجلالی در خاکسپاری) +تصاویرمراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر (مریم امیرجلالی در خاکسپاری) +تصاویر مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر (مریم امیرجلالی در خاکسپاری) +تصاویر مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر (مریم امیرجلالی در خاکسپاری) +تصاویرمراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر مراسم تشییع سیروس گرجستانی بازیگر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *