فیلم کامل مراسم گرمی 2022 با حضور بی تی اس +حواشی

فیلم کامل مراسم گرمی 2022 با حضور بی تی اس +حواشی

فیلم کامل مراسم گرمی 2022 با حضور بی تی اس +حواشی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل مراسم گرمی 2022 با حضور بی تی اس

مراسم گرمی 2022 روز گذشته برگزار شد که در آن جوایزی به هنرمندان و اهالی موسیقی اهدا شد.

پدیده پاپ نوجوان، اولیویا رودریگو و دوآر اند بی سیلک سونیک بر دسته های اصلی تسلط داشتن و جان باتیست برنده آلبوم سال در شصت و چهارمین مراسم گرمی شد .

فیلم کامل مراسم گرمی 2022 با حضور بی تی اس +حواشی

یک کنسرت بزرگ سه ساعت و نیم که بیشتر از سیاست یا همه گیری دور بود به جز پیام مجازی ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین و ادای احترامی احساسی به قربانیان حمله روسیه دیگه خبری از مسائل سیاسی در این مراسم وجود نداشت

یک هفته پس از یکی از پر هرج و مرج ترین مراسم اسکار که در خاطرات به ثبت رسید که طی آن ویل اسمیت به کریس راک روی صحنه سیلی زد اما مراسم گرمی از حواشی به دور بود. تروور نوآ، مجری برنامه در مونولوگ آغازین خود، با اذعان به این موضوع، گفت: “ما به موسیقی گوش می دهیم، می رقصیم، آواز می خوانیم.”

نوح که پس از شرکت در مراسم سخت کووید سال گذشته به صحنه گرمی بازگشت، گفت: «حتی به آن به عنوان یک نمایش جوایز فکر نمیکنیم “این کنسرتی است که ما خودمان به شما هدیه میدهیم.”

در واقع، پس از سال‌ها بحث بر سر عدم تنوع آکادمی ضبط صدا، به رسمیت شناختن هیپ هاپ یا گنجاندن هنرمندان زن، گرمی 2022 عمدتاً به موسیقی پایبند بود، تنها با 9 جایزه تلویزیونی در چیزی که اساساً یک تجدید دو ساله محبوب بود.

در قسمتی از این مراسم در یک ویدیوی از پیش فیلم‌برداری شده، رئیس جمهور اوکراین به‌طور قابل‌توجهی صدای خشن موسیقی را به عنوان تجسم صلح و آزادی انتخاب کرد. “جنگ. چه چیزی در مقابل موسیقی بیشتر است؟» او گفت. «سکوت شهرهای ویران شده و مردم کشته شده. بچه‌های ما موشک‌های پرتاب می‌کشند .

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *