مربی مدرسه فوتبال مشهد کیست مربی که به کودکان فوتبالیست تعرض کرد

مربی مدرسه فوتبال مشهد کیست مربی که به کودکان فوتبالیست تعرض کرد

مربی مدرسه فوتبال مشهد کیست

چند روز است که اخبار تجاوز یک مربی به کودکان فوتبالیست در مشهد به تیتر اول رسانه‌های کشورمان شده است و مردم نسبت به این خبر واکنش های زیادی را نشان داده‌اند.

مربی مدرسه فوتبال مشهد کیست مربی که به کودکان فوتبالیست تعرض کرد

خبر نگران کننده‌ای که همه رشته های ورزشی را تحت تاثیر خود قرار داده است خانواده بازیکنان فوتبال نونهال در یکی از باشگاه های مشهد در مقابل ساختمان هیات فوتبال خراسان رضوی جمع شدند و خواستار پیگیری سریع و اشد مجازات برای عوامل این حادثه شدند.

خانواده ها چگونه فهمیدند؟

خانواده این کودکان از تغییر رفتار فرزندان شان متوجه شدند که اتفاق عجیبی برای آنها رخ داده است و بعد از پیگیری ماجرا متوجه شدند که مربی مدرسه فوتبال به آنها تعرض کرده است.

چک کردن تلفن همراه این کودکان فوتبالیست چت های هولناکی را نشان می دهد که مربی فوتبال آنها برایشان ارسال کرده است نشان‌دهنده تعرض جنسی به آنها می باشد.

باشگاه مچوز نداشته است

علی اکبر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این باره می‌گوید که این باشگاه جواز نداشته است و ماجرا به شکل بسیار مهم و جدی در حال بررسی می باشد بعد از مطرح شدن این خبر وزارت ورزش و جوانان به سرعت دستور داده که موضوع را بررسی و با عوامل آن برخورد شود.

هاشمی جواهری در این باره می گوید ما برای مبارزه با فساد به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد و این موضوع را دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد و در صورتی که ماجرا تایید شود با افراد و عوامل دخیل در این اتفاق برخورد شدیدی خواهیم کرد.

خانواده کودکان هیچی مدرکی ندارند

محسن حیدری دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی در این باره می‌گوید تا به حال هیچ مستنداتی ارائه ندادند.

محسن حیدری دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی در این باره می گوید تا به حال هیچ چگونه مستندات از سوی خانواده ها ارائه نشده است و صرفاتاکید آنها بر روی چت هایی بوده که این کودکان داشتند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *