مرگ و فوت حسام محمودی بر اثر واکسن کرونا آسترازنکا بود؟

مرگ و فوت حسام محمودی بر اثر واکسن کرونا آسترازنکا بود؟

درگذشت حسام محمودی در سن 37 سالگی بر اثر ایست قلبی شائبه ای را به وجود اورده است که او بر اثر تزریق 3 دوز واکسن آسترازنکا و عوارض ناشی از آن دچار حمله قلبی شده است.

مرگ و فوت حسام محمودی بر اثر واکسن کرونا آسترازنکا بود؟

مرگ حسام محمودی بر اثر واکسن کرونا آسترازنکا؟

البته این خبر را پزشکی قانونی اعلام نکرده است و صرفا در حد شایعه است.

مرگ بر اثر تزریق واکسن کرونا در روزهای ابتدایی تزریق اتفاق می افتد که بدن به واکسن واکنش نشان میدهد اما اینکه بعد از گذشته دو سال مرگی رخ دهد از نظر علمی امکانپذیر نیست.

خبر فوت حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون چه در میان مردم و چه برای هنرمندان بسیار تلخ و دور از ذهن بود. هنرمندی که اگرچه کارهای جدی زیادی در کارنامه دارد، اما عموم فعالیتش به کارهای کمدی مربوط می‌شود و مردم او رابا روحیه شاد به یاد می‌آورند.

به گزارش سینما اعتماد، کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما که با این بازیگر در فیلم «شب بیرون» همکاری داشته به خبرنگار سینما اعتماد می‌گوید:« برایم قابل باور نیست، مگر می شود؟ خیلی تحمل‌اش سخت است. غمگین شدم. حسام همیشه با ما سرصحنه فیلمبرداری یا محافل دوستانه شوخی و خنده می‌کرد اما دلم می‌خواهد الان به او بگویم: «حسام جان طاقت نداریم ، بلند شو، از این شوخی‌ها با ما نکن!»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *