مرگ خواهر و دو برادر مرتضی برجسته خواننده بر اثر کرونا +فیلم

مرگ خواهر و برادران مرتضی برجسته خواننده بر اثر کرونا +فیلم

مرگ خانواده و خواهر و برادران مرتضی برجسته خواننده لس آنجلسی بر اثر کرونا +فیلم به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مرگ خواهر و برادران مرتضی برجسته

مرتضی خواننده معروف پاپ ایرانی که در لس آنجلسی زندگی میکند خبر از مرگ دو برادر و خواهرش بر اثر کرونا داده است.

مرگ خواهر و برادران مرتضی برجسته خواننده بر اثر کرونا +فیلم

او میگوید که سه برادرش در فاصله کمتر از 10 روز به کام مرگ رفته اند و امروز نیز خبر دادند که خواهرش نیز به دلیل ابتلا به همین بیماری جانش را از دست داده است.

او در جدیدترین ویدئویی که منتشر کرده درباره امکانات کم بیمارستانی که برادران و خواهرش بستری وبده است گلایه کرده و گفته شاید اگر این بیمارستا امکانات بیشتری داشت برادران و خواهرم زنده میماند

صحبت های مرتضی را در زیر ببینید و بشنوید:

این خواننده متولد 1330 در تهران میباشد که در سن 16 سالگی وارد دنیای موسیقی شده است و در سال 136 به امریکا رفت که میگوید که قصد ماندگار شدن در امریکا را نداشته اما پاسپورتش را سفارت ایران به وی پس نداده و به همین دلیل تصمیم گرفته در امریکا ماندگار شود.

بیوگرافی مرتضی خواننده لوس آنجلسی و همسرش

او میگوید زمانی که در امریکا مانده وظیفه خود دانست که در زمینه موسیقی فولکلوریک ایران به فعالیت بپردازد. به خصوص که در آن زمان، به موسیقی فولکلوریک چندان توجهی نمی‌شد، و این موسیقی در حال از بین رفتن بود. مرتضی در حدی که در توانش بود، برای زنده کردن این نوع موسیقی کوشید و خوشبختانه در این زمینه به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافت.

آلبوم اول وی در زمینه موسیقی فولکلوریک ایرانی، آلبوم «دایه دایه» بود و بعد آلبوم «انار انار» که مورد استقبال و توجه بسیار قرار گرفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *