مصاحبه خبرنگار صدا و سیما با پیرمرد بلوچ در سیستان و بلوچستان

مصاحبه خبرنگار صدا و سیما با پیرمرد بلوچ

مصاحبه خبرنگار صدا و سیما با پیرمرد بلوچ در سیستان و بلوچستان را به همراه جزئیات در ادامه این صفحه مشاهده نمایید.

روز گذشته خبرنگار صدا و سیما به یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان رفته تا با اهالی این روستا مصاحبه ای انجام بدهد و از وضعیت و شرایط این مناطق گزارشی تهیه کنند.

خبرنگار صدا و سیما از یک پیرمرد بلوچ میخواهد که در مقابل دوربین بگوید که من اهل روستای خدابخت هستم و از مسئولین تشکر میکنم که این روستا را صاحب برق کرده اند.

اما این پیرمرد میگوید که روستای ما برق ندارد و باز خبرنگار صداو سیما مصاحبه را قطع میکند و از دوباره به او توضیح میدهد.

مصاحبه خبرنگار صدا و سیما با پیرمرد بلوچ

دانلود فیلم

این ویدئو در شبکه های اجتماعی دست به دست شده و به سوژه کاربران تبدیل شده است که چرا خبرنگار از اهلی این روستا میخواهد که دروغ بگوید درحالی که هنوز مشکلات رفاهی و ابتدایی را ندارند و در شرایط مهلکی به میبرند.

لازم به ذکر است که چند روز پیش در استان سیستان و بلوچستان بارش باران شدید باعث شد که چندین روستای این استان به زیر اب رفته و یا ارتباطشان کاملا با مرکز استان قطع شود.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کریم یاوری با اشاره به خسارت ۳۵۰۰ میلیارد تومانی خسارات سیل سیستان و بلوچستان به بخش‌های مختلف از جمله زیربنایی، آب شهری و روستا، مسکن، راه، برق، آموزش، کشاورزی، عشایری، انتظامی، اظهار داشت: بیشترین خسارت به ترتیب با ۵۸۰ میلیارد تومان به بخش راه‌ها، ۸۲۰ میلیارد تومان به بخش مسکن و در بخش کشاورزی ۶۴۰ میلیارد تومان گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به اعلام نیازهای سیل زدگان توسط فرمانداری‌ها و ستاد بحران جنوب استان سیستان و بلوچستان انواع پتو و زیرانداز، تانکرهای آب کوچک، کفش، لباس گرم، کنسرو غذا، پوشک بچه، لوازم التحریر، لباس کودک، انواع بخاری‌های برقی و گازی، کپسول گاز، ماشین آلات و تجهیزات همانند کنتور برق، پمپ لجن کش و سیمان و سایر ماشین آلات و تجهیزات راه سازی و کشاورزی از جمله نیازمندی‌های فوری در این استان است.

نماینده ویژه وزیر کار در امور رسیدگی به سیل سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارفرمایان، کار آفرینان، کارگران و تشکل‌های صنفی در حال جمع آوری و ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده هستند و طبق دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه به طور مستمر در حال پیگیری امورات کلی مردم در این استان به ویژه افراد سالمند و ناتوان و کودکان و زنان سرپرست خانوار است.

مصاحبه خبرنگار صدا و سیما با پیرمرد بلوچ در سیستان و بلوچستان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. چرا بی خود میگی.این پیرمرده داره میگه یکساله برق نداریم بعد میگن خوب ادامه بده میگه الحمدالله یکساله برق داریم.بعد میاد سوتیشو میگیره میگه دوباره بگو یکساله برق نداریم تازه سه روزه برق دار شدیم.دروغ پراکن ها

  2. تیربرق توی فیلم دیده میشه چه دروغی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *