معما تست هوش : کدام موتور زودتر به پمپ بنزین میرسد؟ باهوش ها جواب بدهند

معما تست هوش : کدام موتور زودتر به پمپ بنزین میرسد؟ باهوش ها جواب بدند

افراد باهوش پاسخ بدهند که کدام موتور زودتر به مقصد میرسد؟ پاسخ این معما در پایین مطلب درج شده است اما بهتر است اول خوب به آن فکر کنید.

معما تست هوش کدام موتور زودتر به پمپ بنزین میرسد؟

معما تست هوش : کدام موتور زودتر به پمپ بنزین میرسد؟ باهوش ها جواب بدند

جالب است بدانید دانشمندان معتقد هستند که معما میتواند افراد را در ابتلا به آلزایمر مصون کند 59 درصد از مردم گفتند که آرامش بخش است و 42 درصد احساس کردند که حل یک معما به مغزشان تقویت می کند.

بازی های معما در واقع بیش از 2000 سال قدمت دارند چینی ها تا 700 سال قبل از میلاد مسیح معما بازی می کردند.

شما با فعالیت بدنی تناسب اندام خود را حفظ می کنید، اما مغز خود را فراموش نکنید. در حالی که بهبود آمادگی جسمانی به مغز شما کمک می کند، بهبود آمادگی ذهنی نیز مکمل آن است.

همچنین ببینید:

سلامت مغز باید در رادار همه باشد زیرا در حالی که مغز شما از نظر فنی یک اندام است، اما شبیه سایر عضلات بدن شما است. یعنی: اگر از آن استفاده نکنید، آن را از دست خواهید داد.

آرون سیتز، دکترای روانشناسی و مدیر مرکز بازی های مغزی در می گوید: «مطالعات نشان می دهد که تناسب اندام ذهنی برای سلامت شناختی بلندمدت مهم است، اما مشکل این است که دقیقاً بهترین روش را انجام دهیم. دانشگاه کالیفرنیا در ریورساید.

معما تست هوش : کدام موتور زودتر به پمپ بنزین میرسد؟ باهوش ها جواب بدند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *