مهاجرت سارا خادم‌ الشریعه جنجال شد او به اسپانیا پناهنده شد

مهاجرت سارا خادم‌ الشریعه جنجال شد او به اسپانیا پناهنده شد او پیش از این در مسابقات قزاقستان بدون حجاب ظاهر شده بود.

مهاجرت سارا خادم‌ الشریعه جنجال شد او به اسپانیا پناهنده شد

مهاجرت سارا خادم‌ الشریعه جنجال شد

خانم خادم الشریعه ملی پوش کشورمان که چندی پیش در مسابقات قزاقستان بدون حجاب ظاهر شده بود حالا مشخص شده که تصمیمی به برگشت به ایران ندارد و می‌خواهد به اسپانیا پناهنده شود.

این دختر شطرنج باز که به عنوان زن شماره یک شطرنج ایران شناخته می شود تصمیم به بازگشت به ایران نداشته و برای همیشه می خواهد به اسپانیا برود و زیر پرچم این کشور مسابقه بدهد.

بیوگرافی سارا خادم الشریعه (شطرنج باز) و همسرش +عکس و علت مهاجرت

همچنین ببینید: بیوگرافی سارا خادم‌ الشریعه

حضور بدون حجاب در قزاقستان

سارا خادم الشریعه که به تازگی صاحب یک فرزند شده است در مسابقات قزاقستان شرکت کرد و این در حالی بود که حجاب بر سر نداشت و جنجال زیادی را به راه انداخت و حالا مشخص شده که او می خواهد به اسپانیا برود و تصمیمی بازگشت به ایران ندارد.

بیوگرافی سارا خادم الشریعه (شطرنج باز) و همسرش +عکس و علت مهاجرت

نکته دیگر اینکه همسر سارا خادم الشریعه دارای پاسپورت کانادایی نیز است پیش از این علیرضا فیروزجا به فرانسه مهاجرت کرده بود و در زیر پرچم این کشور مسابقه میدهد سارا خادم الشریعه به عنوان دومین نابغه شطرنج ایران شناخته می شد.

همچنین ببینید: بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی

بیوگرافی سارا خادم الشریعه

سارا سادات خادم الشریعه متولد ۲۰ اسفند ۱۳۷۵ در تهران است. او نخستین شطرنج باز زن و استاد بین المللی شطرنج ایرانی محسوب می‌شود که توانسته با این سن کم به درجه استادی برسد و در سن ۱۸ سالگی در هشتاد و چهارمین کنگره‌ی شطرنج جهان به عنوان استاد بین المللی شطرنج معرفی شود. این مقام تا قبل از خانم خادم الشریعه تنها توسط شطرنج بازان آقا کسب شده بود.

همچنین ببینید: بیوگرافی مونا فرخ آذری همسر علی دایی

سارا گفته حضورم در شطرنج کاملا تصادفی بود. او گفته از کودکی عاشق ورزش به ویژه بسکتبال و تنیس روی میز بودم. وقتی یکی از همکلاسی هایم به کلاس شطرنج رفت من هم به خانواده ام اصرار کردم که من را به کلاس شطرنج بفرستند و در همان روز‌های اول، در سن ۸ سالگی مجذوب و علاقمند به شطرنج شدم.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *