مهاجرت پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون به خارج از کشور

مهاجرت پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون به خارج از کشور جزئیات را در صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهاجرت پرستو صالحی واقعیت دارد؟ کشف حجاب پرستو صالحی صحت دارد؟

مهاجرت پرستو صالحی واقعیت دارد؟

روز گذشته پرستو صالحی در اینستاگرامش تصویری از حضورش در هواپیما را به اشتراک گذاشت و در کپشن این متن نوشت “گاهی برای بودن باید رفت سخت بود دل کندن خیلی سخت”

این پست اینستاگرامی پرستو صالحی واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و بلافاصله بسیاری از رسانه‌ها خبر از مهاجرت او به خارج از کشور را منتشر کردند

مهاجرت پرستو صالحی واقعیت دارد؟ کشف حجاب پرستو صالحی صحت دارد؟

حتی برخی از پیج‌اینستاگرامی مدعی بودند که پرستو صالحی برای پیوستن به شبکه من و تو و یا جیم تی وی ایران را ترک کرده است

پرستو صالحی هنوز درباره این خبر واکنشی نشان نداده است و آیا اینکه برای همیشه ایران را ترک کرده و یا برای مسافرت موقتاً از ایران خارج شده است هنوز اطلاع رسانی نشده است.

گفتنیست که خانم پرستو صالحی بازیگر سرشناس و باسابقه سینما و تلویزیون ایران بوده که متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران می باشد که نام اصلی او الهام صالحی سیاوشانی بود که با نام هنری پرستو صالحی شناخته می‌شود

اعتیاد پدر

پرستو صالحی در برنامه ماه عسل گفت

– همه چیز وقتی تغییر کرد که صدای جیز جیز منقل و وافور را در خانه شنیدم. اوایل در سفرها این صحنه را دیدیم و بعد تقریبا این اتفاق میان زندگی ما آمد و نرفت!

– همیشه از سختی نیست که آدمها سراغ اعتیاد میروند، گاهی آدمها از اینکه در معرض توجه هستند و در خوشی و رفاه هستند به سمت مصرف می‌روند…. پدر من بیش فعال بود و همه بیش از اندازه به او توجه میکردند و من فکر میکردم دیگر این توجه ها او را ارضا نمی‌کرد ، این شد که به سمت مواد مخدر رفت.

– صدای شکستن ها و دعواها در خانه ما شروع شد…. اعتیاد در خانه ما همه چیز را داشت به هم می‌ریخت. مواد چنان تأثیری روی پدر من گذاشته بود که متوجه نمی‌شد که دارد با خانواده ما چه کار می‌کند. صدای دعواها علنی شد و جوری شد که همه اقوام و خانواده فهمیدند پدر ما اعتیاد دارد.

– چند وقت پیش به من اصرار کردند که حتما فیلم “أبد و یک روز” را ببین. وقتی دیدم واقعا حالم بد شد. دقیقا یکی از صحنه های فیلم که نوید محمدزاده را با هوار کشیدن و دست و پا زدن می‌بردند ما از نزدیک دیدیم. پدر من عین نوید محمدزاده فریاد می‌زد و می‌خواست که نرود و ما با گریه او را تماشا می‌کردیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *