مهدی طارمی به چلسی پیوست خبر موثق و معتبر است

مهدی طارمی به چلسی پیوست خبر موثق و معتبر است

مهدی طارمی به چلسی پیوست خبر موثق و معتبر است

مهدی طارمی به چلسی پیوست خبر موثق و معتبر است مهدی طارمی به یکی از دوستان صمیمی خود در بوشهر گفته که به زودی به چلسی خواهد پیوست و رقم قراداد برایش مهم نیست و میخواهد کارنامه خود را قوی کند و در این تیم خودش را نشان دهد.

مهدی طارمی به چلسی پیوست

او گفته که یکی از آرزوهایش بازی در لیگ جزیره و تیم بزرگی مثل چلسی بوده است که در دوران کودکی اش با پلی استیشن همیشه این تیم را میگرفته و با آن بازی میکرده و حالا با پیشنهادی که به او داده پاسخش مثبت بوده و به زودی مهدی طارمی را باید در چلسی ببینیم.

طارمی میگوید متاسفانه فعلا با تیم پورتو قرارداد دارد و تلاش میکند که رضایتنامه اش را دریافت کند و حتی راضیست مبلغ زیادی از قرارداد با چلسی را به باشگاه پورتو بدهد.

گل طارمی به چلسی را در زیر بببینید.

با پیوستن طارمی به تیم چلسی یکی از رخدادهای مهم در تاریخ فوتبال کشورمان رقم خواهد خورد و یک ایرانی موفق شده در یک تیم بزرگ لیگ جزیر به عضویت دربیاد البته قبلا علیرضا جهانبخش با تیم برایتون تجربه بازی در لیگ انگلیس را کسب کرده بود اما اینکه یک بازیکن ایرانی در تیم درجه یک انگلیس بازی کند همیشه افتخار بزرگی برای فوتبال ما بوده است

پیشنهاد میکنیم ببینید:

عکس همسر مهدی طارمی و اسم و بیوگرافی
روایت مادر مهدی طارمی از زنگ زدن دخترها به مهدی طارمی
فیلم کامل رقص و رقصیدن مهدی طارمی در عروسیش

«قطعاً همه بازیکنان، لیگ انگلیس را دوست دارند. کسانی که می‌گویند لیگ انگلیس را دوست نداریم احتمالاً طرفدار یک تیم دیگر در یک کشور دیگر هستند و به آن تعصب دارند. طبیعتاً لیگ انگلیس خیلی جذاب‌تر است.» این بخشی از مصاحبه طولانی مهدی طارمی است که چندی پیش سر و صدای زیادی به پا کرد.

تقریبا همه از علاقه مهاجم بوشهری به حضور در لیگ جزیره خبر دارند. جایی که تقریبا تمام بازیکنان فوتبال علاقه دارند تا بازی در آنجا را تجربه کنند. قطعا برای مهدی طارمی 30 ساله، حضور در لیگ برتر آرزوی بزرگی است که شاید دیگر به اندازه امروز، شانس سفر به آنجا را به دست نیاورد و علت ابراز تمایل علنی او نیز، همین موضوع است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *