مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 31 اردیبهشت 99 کیست؟

اندیشه فولادوند مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 31 اردیبهشت 99

اندیشه فولادوند مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 31 اردیبهشت 99 خواهد بود که در ادامه این صفحه بیوگرافی او را مشاهده خواهید کرد.

اندیشه فولادوند مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 31 اردیبهشت

دورهمی یکی از برنامه های پرطرفدار صدا و سیما که با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم پخش میشود همچنان یکی از پرمخاطب ترین برنامه های صدا و سیما محسوب میشود که بعد از 4 سال آخر هفته ها بر روی آنتن میرود.

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 31 اردیبهشت 99 کیست؟

امشب مهمان این برنامه خانم اندیشه فولاوند خواهد بود که از بازیگران سرشناس کشورمان میباشد و با مهران مدیری در چند سریال همکاری داشته است.

مهران مدیری از این خانم هنرمند محبوب دعوت کرده که در چهارشنبه به دورهمی بیاید و گپ و گفت صمیمانه ای را با یکدیر داشته باشند.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش طلا در سریال بانوی عمارت +عکسهای جنجالی اندیشه فولادوندبیوگرافی اندیشه فولادوند و همسرش

اندیشه فولادوند در سال ۱۳۶۲ در بیمارستان ۵۰۳ ارتش در تهران به دنیا آمده‌است وی فارغ‌التحصیل کارشناسی فلسفه است. در کودکی به نجاری و خرید و فروش علاقه‌مند بوده و مدتی هم این کارها را انجام میداد. اولین حضورش به صورت حرفه‌ای در فیلم سربازهای جمعه مسعود کیمیایی بود. بعد از این فیلم او مدتی از سینما دور بود تا اینکه دوباره با فیلم ستاره‌های فریدون جیرانی به سینما بازگشت و بعد از آن دوباره به فعالیت‌های بازیگری خود ادامه داد. او برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «سنگ اول» اثر «ابراهیم فروزش» برندهٔ «نخل زرین» بهترین بازیگر نقش اصلی زن از سومین جشنوارهٔ فیلم «جام جم» شد. وی علاوه بر بازیگری، شاعری صاحب سبک می‌باشد.

مدیری در هر قسمت از برنامه در مورد مشکلات جامعه، و همچنین دعوت از یک مهمان ویژه و پرسیدن سوالات شخصی و چالشی این دورهمی را خیلی دیدنی تر کرده است

برنامه دورهمی اعلام کرد این هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه با حضور انديشه فولادوند ، على زندوكيلى و مسعود فراستى ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می گردد.

بازپخش روز بعد: ۶ و ۱۱ صبح / ۱۷ بعدازظهر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *