میترا رفیع بازیگر گیلدخت آرزوی مرگ کرد استوری عجیب و غریب او را ببینید

میترا رفیع بازیگر سریال گیلدخت که این روزها در اوج شهرت خود به سر میبرد در اینستاگرامش استوری به اشتراک گ ذاشت که مورد توجه قرار گرفته است.

میترا رفیع بازیگر گیلدخت آرزوی مرگ کرد استوری عجیب و غریب او را ببینید

میترا رفیع بازیگر گیلدخت آرزوی مرگ کرد

این بازیگر در یک سال اخیر توانسته شهرت زیادی به دست آورد و بعد از درخشش در سریال بی همگان حالا در سریال گیلدخت نقش اصلی را برعهده دارد .

بسیاری از کارشناسان سینمایی آینده خانم میترا در فیلم را بسیار درخشان توصیف کردند و معتقدند که می‌تواند به زودی به عنوان یک بازیگر ستاره سینما تبدیل شود.

میترا رفیع بازیگر گیلدخت آرزوی مرگ کرد استوری عجیب و غریب او را ببینید

او در سریال گیلدخت نقش گلنار را بازی می‌کند که با اسماعیل رابطه عاشقانه دارد اما به دلیل اتفاقاتی که برای آنها رخ می دهد نمی توانند که به یکدیگر برسند این دومین بار است که خانم میترا رفیعی به عنوان بازیگر نقش اصلی در تلویزیون دیده می‌شود سریال هایی که از او پخش شده به عنوان پربیننده ترین سریال ها در سال ۱۴۰۱ به شمار می‌آیند که سکوی پرتابی برای این خانم بازیگر بوده است.

میترا رفیع، فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۹ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۷ با بازی در نمایش «نقطه چین‌های متّصل به تو» به کارگردانی امیرحسین شفیعی در سی‌ و‌ هفتمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و جایزه بهترین بازیگری زن را در این جشنواره از آن خود کرد.

آخرین حضور تئاتری وی، در نمایش «دوزخ» به کارگردانی رضا اصغری در پائیز سال ۱۳۹۶ بود. میترا رفیع در تئاترهای «خانه ی برنارد آلبا» به کارگردانی محمد براری، «اسب های پشت پنجره» به کارگردانی پویا یادگاری، «مونولوگ کافه پولشری» به کارگردانی پویا یادگاری، «باغ آلبالو» به کارگردانی مهران جلیلوند نیز به ایفای نقش پرداخته است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا