بیوگرافی میترا رفیع بازیگر و همسرش از بی همگان تا گیلدخت +عکس اینستاگرام

میترا رفیع بازیگر سینما و تلویزیون متولد 12 آذر 1373 میباشد و در سالهای اخیر موفق شده در سریالهای بی همگان و گیلدخت به عنوان بازیگر نقش اصلی بزای کند در سال ۹۱ جایزه ی بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی و در سال ۹۲ جایزه ی بهترین بازیگر و کارگردان زن از جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر را دریافت کرد. او کارگردانی تئاتر را هم با نمایش هایی به نام «یه جوری مثل …» و «از این تاریکی» تجربه کرد.

در ادامه عکس و پیج اینستاگرام و مصاحبه و سوابق میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان و نقش  گلنار در سریال گیلدخت همراه تصاویر و سن و قد میترا رفیع را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر و همسرش از بی همگان تا گیلدخت +عکس اینستاگرام

میترا رفیع بازیگری توانمند کشورمان بوده که این روزها به عنوان یک چهره شناخته شده برای مخاطبان تلویزیونی تبدیل شده است چرا که در سریال بی همگان و گیلدخت نقش اصلی را بر عهده دارد او نشان داده دارای استعداد زیادی در بازیگری است و میتواند آینده بسیار خوبی داشته باشد خانم رفیع نقش هایی که بر عهده داشته را به خوبی بازی کرده و مورد تحسین کارشناسان قرار گرفته است.

بیوگرافی میترا رفیع

خانم میترا نجفی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون ایرانی بوده که استعداد زیادی در بازیگری دارد

او از چهره‌های شاخص دنیای هنر کشورمان به شمار می آید

این خانم هنرمند در دوازدهمین روز از آذرماه ۱۳۷۳ در شهر تهران چشم به جهان گشوده است

وی در رشته بازیگری تحصیل کرده است و مدرک فوق لیسانس خود را از دانشکده سینما و تئاتر تهران اخذ کرده است

فعالیت هنری میترا رفیع

خانم میترا رفیعی فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۹ استارت زد و با فعالیت حرفه ای در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخستین گام خود را در این عرصه برداشت

میترا رفیع فعالیت بازیگری خود را از سال 1379 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد و وارد دنیای هنر شد.
او در سال 1387 با بازی در نمایش «نقطه چین‌های متّصل به تو» به کارگردانی امیرحسین شفیعی در سی‌و‌هفتمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و جایزه بهترین بازیگری زن را در این جشنواره از آن خود کرد.

آخرین حضور تئاتری وی، در نمایش «دوزخ» به کارگردانی رضا اصغری در پائیز سال 1396 بود. میترا رفیع در تئاترهای «خانه ی برنارد آلبا» به کارگردانی محمد براری، «اسب های پشت پنجره» به کارگردانی پویا یادگاری، مونولوگ «کافه پولشری» به کارگردانی پویا یادگاری، “”از این تاریکی” به کارگردانی میترا رفیع ، «باغ آلبالو» به کارگردانی مهران جلیلوند، نمایش “لانه ی خرگوش” به کارگردانی فریبرز کریمی، نمایش “یه جوری مثلِ…” به کارگردانیِ میترا رفیع، نمایش “آسمان زرد” به کارگردانی سهیل صدیقی، نمایش “بکی شارپ / Becky sharp” ترجمه و کارگردانیِ خودش و نمایش تک نفره ی «تنید» به کارگردانی جواد اسماعیلی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

اما در سال ۱۳۸۷ موفق شد که بازیگری را تجربه کند با نمایش نقطه چین ها به کارگردانی امیرحسین شفیعی بود که توانست اولین تجربه بازیگری خود را کسب نماید تا همچون بسیاری از بازیگران سینمای کشورمان با تئاتر کار خود را آغاز کرده باشد

ایشان تاکنون در نمایش های بسیار زیادی بازی کرده استو از  تجربه بسیار زیادی برخوردار است .

این خانم تحصیل کرده در عرصه ی هنر در بسیاری از نمایش های پربازدید حضور داشته که آخرین آنها نمایش دوزخ در سال ۱۳۵۶ بوده است نمایشی که آقای رضا اصغری کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

فیلم های سینمایی

فیلم سینمایی کلمبوس از فیلم های پرفروش سینما بوده که در سال ۱۳۹۷ اکران شد و خانم میترا رفیعی در آن به ایفای نقش پرداخت

در این فیلم سینمایی بازیگران شناخته شده همچون فرهاد اصلانی و سعید پورصمیمی و مجید صالحی و شبنم مقدمی و هانیه توسلی و فریده سپاه منصور بازی میکردند و بیش از ۲ میلیارد تومان فروش گیشه داشت

خلاصه داستان این فیلم درباره خانواده ای بود که قصد مهاجرت به آمریکا را داشتند که به دلیل منع ورود ایرانیان به آمریکا که توسط ترامپ دستور داده شد با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

فیلم سینمایی من میترسم نیز از دیگر کارهای سینمایی خانم میترا رفیع بوده است فیلمی که در آن امیر جعفری و الناز شاکردوست بازی میکنند

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر سینما و تلویزیون +عکس های ميترا رفيع

سریالهای تلویزیونی

سریال تلویزیونی آخرین پناه به کارگردانی شاهین باباپور و سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان از تجارب تلویزیونی خانم میترا رفیعی محسوب می شود

خانم میترا رفیع در سریال از سرنوشت نقش مه لقا را برعهده داشته ایست

سریال آخرین پناه بازیگرانی همچون محمود پاک نیت و افسانه چهره آزاد را در خود دارد و سریال از سرنوشت بازیگرانی همچون لیلا بلوکات و فریبا نادری و مجید واشقانی مائده طهماسبی و کامران تفتی را شامل می شود.

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر سینما و تلویزیون +عکس و پیج اینستاگرام

پیج اینستاگرام میترا رفیع

در اینستاگرام پیج های متعددی با نام ایشان وجود دارد که مشخص نیست کدام یک از آنها پیج اصلی میترا رفیع میباشد

اگر شما از پیج اصلی ایشان در اینستاگرام اطلاعاتی دارید آن را در قسمت دیدگاه های پایین همین صفحه به ما اطلاع دهید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

جوایز و افتخارات

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره مونولوگ دانشگاهی
دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره مونولوگ دانشگاهی
دریافت جایزه بازیگر زن نمایشِ خیابانی از جشنواره فجر سال ٨۶
دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی سال ۹۱
دریافت جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران
تقدیر بازیگری زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران
دریافت جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره کانون ها و مساجد
کاندید بهترین بازیگری زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی ۹۲

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر سینما و تلویزیون +عکس و پیج اینستاگرام

آثار سریال تلویزیونی

سریال از سرنوشت (۱۳۹۸)
سریال آخرین پناه (۱۳۹۸)

آثار نمایشی و تئاتر

دوزخ (۱۳۹۶)
نقطه چین ها (۱۳۸۷)
خانه ی برنارد آلبا
اسب های پشت پنجره
مونولوگ کافه پولشری
باغ آلبالو

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر سینما و تلویزیون +عکس و پیج اینستاگرام

آثار فیلم‌های سینمایی میترا رفیع

فیلم مجدلیه مقدس(۱۳۹۷)
فیلم من می ترسم(۱۳۹۷)
سریال از سرنوشت(۱۳۹۷)
فیلم کلمبوس(۱۳۹۶)

این بازیگر جوان فعالیت حرفه ای خود در سینما را در سال 1379 در حالی که تنها شش ساله بود در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان  آغاز کرد.

خانم رفیع به خاطر ایفای نقش در فیلم “نقطه چین ها” به کارگردانی امیر حسین شفیعی در سال 1387 در جشنواره فیلم حضور داشته است.

همچنین ایشان علاوه بر بازیگری تجربه کارگردانی دو نمایش تئاتر به نام های “یه جوری مثل…” و “از این تاریکی” را دارد.

بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت

گیلدخت سـریالی تاریخی است که قصه آن در دوران قاجار روایت می‌شـود. با این یادآوری، خواهید گفت که نمونه چنین آثاری بارها دسـتمایه سریال‌ها شده است. کما اینکه در سال‌های اخیر چند نمونـه روی آنتن رفته‌اند؛ مثل «گیله وا» و «بانوی عمارت». از سوی دیگر لوکیشن «گیلدخت» که در شمال کشور است آثاری مثل «پس از باران» و «واریش» را به یاد می‌آورد. با این همه «گیلدخت» حال و هوایی متفاوت دارد و در مجموع شبیه آثار پیشین نیست و حتی به نظر می‌رسد در قسمت‌های بعد، در کنار تم عاشـقانه ماجراهای سیاسی – اجتماعی را پررنگ کند.

 

شبکه یک سیما آغاز پخش این سریال را پنجشنبه این هفته ـ ۱۹ آبان ماه ـ عنوان کرده است.

از جمله بازیگرانی که در سریال «گیل دخت» ایفای نقش می‌ کنند، می توان به: سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا متخصص، صالح میرزا آقایی، نفیسه روشن، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رویا جاویدنیا، مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، امین میری، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی، مرتضی نجفی اشاره کرد.

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر سینما و تلویزیون +عکس و پیج اینستاگرام

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان

او میگوید از آنجا که این سریال درامی اجتماعی و خانوادگی‌ست جهانش به جهان اکثر ما نزدیک است؛ پس درباره‌ی پیرنگ این اثر باید بگویم که در لحظه‌ی اول شنیدنش برایم جذاب بود و به عنوان دختری جوان که در جامعه‌ای مشابه به جامعه‌ی (الناز یوسفیان) زندگی می‌کنم مشتاق بودم که سرنوشت (الناز) را بشنوم و چگونگی مقابله او با سرنوشتش برایم پرسش بزرگی بود که در روند مطالعه و بررسی فیلمنامه به پاسخش رسیدم.

در این بحث کوتاه، ویژگی‌های دراماتیک این فیلمنامه را کنار می‌گذارم و صرفاً درباره‌ی وجود انسان‌هایی که ما به اِزای ِ واقعیِ (الناز) هستند و در جامعه‌ی ما و در کنار ما در حال زندگی هستند صحبت می‌ کنم.

به هر حال منظور من این است که النازها فراوانند؛ جوانان جسور و پرشوری که همه را مثل خودشان صاف و صادق می‌بینند، ولی مختصاتی که در حوزه‌ی اختیار و اراده‌ی آن‌ها نیست، زندگی را برایشان به گونه‌ای ترتیب می‌دهد که از وضعیت مطلوب فرسنگ‌ها دور بمانند.

بیوگرافی بازیگر نقش گلنار در گیلدخت با تیپ لاکچری در خیابان +عکس و تصاویر

شاید من و هر کدام از ما به نوعی یک (الناز) باشیم. برای من واکاوی این کاراکتر و بررسی خاستگاه اجتماعی و خاستگاه عاطفی‌اش جذاب بود.

هر نقشی که با آن مواجه می‌شوم، در زمان تولید اثر، تکّه‌ای از جانم می‌شود. چه بگویم از لحظاتی که با (الناز یوسفیان) گذراندم؟ هربار که گریست با او گریستم و قلبم شکست. هربار که امیدوار شد، قلبم روشن شد از نور امید. حقیقت این است که من با نقشم می‌خندم، می‌گریم، اعتماد می‌کنم، گریزان می‌شوم، می‌مانم و ادامه می‌دهم تا لحظه‌ی پایان. تا روزی که ناگزیر به ترک کردن آن نقش شوم. این آرزو که «ای کاش عمر نقش تمام نشود» همواره در دل من بیدار است.

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر و همسرش از بی همگان تا گیلدخت +عکس اینستاگرام

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

  1. عکس هاروکدرنکن خبرهات بدوبدون مخاطب وتمسخرامیزدیده می شوددقیق فکرکن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا