ناخن و انگشتر سحر قریشی مدل شیطان پرستان سوژه شد +عکس

ناخن و انگشتر سحر قریشی مدل شیطان پرستان سوژه شد +عکس

سحر قریشی در اینستاگرامش عکسی از خود به اشتراک گذاشت که از انگشترها و و مدل عجیب ناخن عجیبی استفاده کرده است! برخی از کاربران معتقد هستند که این مدل انگشتر و ناخن برای شیطان پرستان میباشد!

ناخن و انگشتر سحر قریشی مدل شیطان پرستان سوژه شد +عکس

ناخن و انگشتر سحر قریشی مدل شیطان پرستان

سحر قریشی چندسالیست که از ایران مهاجرت کرده و دیدگاه او مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفته است.

سحر قریشی حاشیه را به بازیگری ترجیح داد و در حالی که بهترین روزهای اوج خود را در سینما و تلویزیون ایران تجربه میکرد اما تصمیم گرفت به سراغ حاشیه برود و بعد از حضور در سریال نیسان آبی راهی ترکیه شد و با امیر تتلو جنجال افرینی کرد.

ناخن و انگشتر سحر قریشی مدل شیطان پرستان سوژه شد +عکس

او متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. وی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود ، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند. نامه همسر سحر قریشی: از وقتی مشهور شده، از همسر بازیگرم خبر ندارم!

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند . برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری وی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. بیوگرافی سحر قریشی + تصاویر

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *