نادر مختاری کیست و بیوگرافی و ماجرای مرگ نادر مختاري

نادر مختاری کیست و ماجرای مرگ نادر مختاری در زندان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نادر مختاری کیست

قوه قضاییه درباره این پسر جوان گفته است که او در آبان سال 98 به دلیل سرقت دوران محکومیت خود را سپری میکرده است (این در حالیست که برخی از رسانه های خارج کشور مدعی هستند او در اعتراضات آبان 98 دستگیر و روانه زندان شده است.)

نادر مختاری کیست و بیوگرافی و ماجرای مرگ نادر مختاری

حیات الغیب مرکز رسانه قوه قضائیه مدیر کل زندان‌های استان تهران همچنین گفت که این پسر جوان سابقه سرقت و کیف قاپی و زندان نیز داشته است و به 8 سال زندان و رد مال محکوم شده بود و در بهمن ماه سال 94 در ندامتگاه تهران نگهداری میشده است.

همچنین ببینید: نوید افکاری کیست؟ فیلم گزارش نوید افکاری 20:30 

ماجرای مرگ نادر مختاری

این را حیات الغیب عنوان کرد و ادامه داد: محکوم علیه از ابتدا که به زندان معرفی شده است بیماری تنگی نفس داشت و به علت ابتلا به بیماری و علی‌رغم پیگیری‌های جدی درمانی و چندین مرحله اعزام به بیمارستان‌های مختلف، متاسفانه در روز شنبه ۲۹ شهریور ۹۹ فوت می‌کند.

نادر مختاری کیست و بیوگرافی و ماجرای مرگ نادر مختاری

به گفته مدیر کل زندان‌های استان تهران مرحوم مختاری در زمان اغتشاشات آبان ۹۸ در زندان و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه این محکوم در زمان اغتشاشات بازداشت و به علت ضربه باتون به کما رفته کذب محض است.

گفتنی است محکوم به دلیل نداشتن شرایط در سال ۹۸ حتی یک ساعت نیز از مرخصی خود استفاده نکرده است.»

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا