نانوایی کتایون ریاحی افتتاح شد خانم بازیگر در حال کار در نانوایی

نانوایی کتایون ریاحی راه اندازی شد خانم بازیگر در حال کار در نانوایی که سوژه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

نانوایی کتایون ریاحی افتتاح شد خانم بازیگر در حال کار در نانوایی

نانوایی کتایون ریاحی راه اندازی شد

عکسی از کتایون ریاحی در حال کار در نانوایی منتشر شده که درباره آن گفته میشد خانم کتایون ریاحی نانوایی راه اندازی کرده است.

بعد از پیگیری های سایت ما مشخص شد که این عکس قدیمی است.

بازداشت کتایون ریاحی

خانم کتایون ریاحی چندی پیش به دلیل کشف حجاب و مصاحبه با رسانه های ضدانقلابی دستگیر شد و مدتی را در زندان به سر برد بازیگری که حسابی سوژه شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود و برخی از او حمایت کرده و برخی دیگر کارهای را همراه با دشمن میدانستند.

این بازیگر در اعتراض به مرگ مهسا امینی کشف حجاب کرده بود و به صرت بدون حجاب با شبکه ایران اینترنشنال مصاحبه کرد.

گفنیست کتایون ریاحی بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۴۰ در تهران است .او ازدواج کرده و پسری به نام پوریا دارد که در زمینه موسیقی فعالیت می کند .سریال های پدر سالار و پس از باران باعث شناخته شدن چهره او شد .از فیلم های این بازیگر می توان دعوت , تارا و تب توت فرنگی , این زن حرف نمی‌زند , یوسف پیامبر و شب دهم را نام برد .

نانوایی کتایون ریاحی افتتاح شد خانم بازیگر در حال کار در نانوایی

در بیوگرافی کتایون ریاحی امده استکتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1340 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار کتایون ریاحی می‌توان به بازیگری در سریال یوسف پیامبر، سریال پس از باران و سریال شب دهم اشاره کرد. کتایون ریاحی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1365 در 25 سالگی در سریال سایه همسایه به کارگردانی مهوش جزایری و اسماعیل خلج بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال یوسف پیامبر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کتایون ریاحی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون عنایت‌الله بخشی، فاطمه طاهری، اسماعیل داورفر و محمد‌باقر صحرارودی را تجربه کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *