نحوه آشنایی آزاده نامداری و سجاد عبادی

نحوه آشنایی آزاده نامداری و سجاد عبادی

نحوه آشنایی آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نحوه آشنایی آزاده نامداری و سجاد عبادی

فوت آزاده نامداری مجری سرشناس کشورمان این روزها همه کسانی که او را میشناختند را متاثر کرده است از دوستانش تا حتی کسانی که با او رابطه خوبی نداشتند از این اتفاق ناراحت شدند!

نحوه آشنایی آزاده نامداری و سجاد عبادی

حالا بسیاری از آنها دوست دارند بدانند که این مجری چگونه با همسرش آشنا شده و ازدواج کرده اند.

آزاده نامداری درباره نحوه آشنایی با همسرش میگوید در سال 87 توسط دوستان مشترکمان که در آن زمان در تلویزیون کار می کردند ، به همدیگر معرفی شدیم که یکی از آنها از مدیران ارشد تلویزیون بود و چندین بار همدیگر را دیدیم چون در یک دوره بود وقتی خیلی مشغول بودم من در تلویزیون متفاوت بودم و اصلاً به ازدواج و تشکیل خانواده فکر نمی کردم. خیلی دور نرفتیم و بعد از مدتی ارتباط ما قطع شد.

آنها از ابتدا خواستگاری کردند اما همانطور که گفتم من در آن سالها اصلاً شرایط را نداشتم.

بنابراین ، در واقع ، شما یکبار به طور جدی حدود 7 سال پیش مراحل خواستگاری و همه اینها را گذراندید؟

آزاده نامداری: بله ، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد زیرا در آن سالها من اصلاً دوست نداشتم ازدواج كنم و به او گفتم كه الان نمی خواهم ازدواج كنم وگرنه تو بهترین شخصی هستی كه می خواهم روزی ازدواج كنم .
آیا واقعاً چنین سخنی به آقای عبادی گفته اید؟

آزاده نامداری: بله ، حتی یادم می آید وقتی از طریق تلفن چنین حرف هایی را به او می گفتم ، در پارکینگ بودم زیرا معتقدم افرادی که با هم رابطه دارند نیز باید مورد هدف قرار گیرند. به عنوان مثال ، این هدف برای یک زن وجود ندارد که هدف آن ازدواج و یک مرد به مدت سه ماه باشد. احساس کردم که از اطلاعات و دیدگاه آنها استفاده می کنم ، اما حدس من این نیست که می خواهم ازدواج کنم. البته سن و سلامتی من بسیار جوان بود و اکنون تجربه آن را ندارم.

چه مدت پس از آشنایی به شما پیشنهاد ایی داده شد؟

آزاده نامداری: در واقع آنها با هدف ازدواج به همان دوستان و واسطه ها گفته بودند كه زمینه آشنایی را فراهم كنند و در همان جلسات اول پیشنهاد كردند.

یعنی قبل از آشنایی ، هدفی داشته اید که می خواهید با خانم نامداری ازدواج کنید؟

سجاد عبادی: بله. همانطور که گفت ، من از ابتدا به قصد ازدواج جلوتر رفته بودم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *