سامانه امتا ecsw.ir احراز هویت نحوه ثبت نام در سامانه امتا سایپا

نحوه ثبت نام در سامانه امتا ecsw.ir

سامانه امتا ecsw.ir و آدرس سایت و نحوه ثبت نام در سامانه امتا سایپا در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سامانه امتا ecsw.ir

این سامانه برای جلوگیری از سوء استفاده های دلالها ساخته شده تا خریداران واقعی که می‌خواهند برای خود خودرو خریداری کنند شناسایی شوند

خریداران باید به این سامانه مراجعه کرده و بعد از پر کردن فرم ها و پاسخ دادن به سوالات مجوز لازم برای ثبت نام پیش فروش خودروهای سایپا دریافت نمایند

این سامانه به صورت خودکار صلاحیت متقاضیان واجد شرایط را بررسی کرده و بعد از تایید یک هفته دیگر متقاضیان می توانند تا ۵۰ درصد مبلغ خودرو را واریز کنند و بعد از اینکه قرعه کشی انجام شد خریدار قادر خواهد بود که مبلغ باقیمانده خودرو را در کمتر از یک هفته واریز کرده و بعد از سه ماه خودروی خود را دریافت نمایند

با مراجعه به این سایت ecsw.ir قادر خواهید بود که ثبت نام کرده و هویت شما احراز شود.

  1. جهت خرید خودرو حتما بایستی ثبت نام (احراز هویت) مشتری انجام شده باشد و مشتری نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور از سامانه فروش سایپا دریافت نماید.
  2. جهت ثبت نام، شماره همراه مشتری می بایست به نام خود ایشان باشد، در غیر اینصورت امکان احراز هویت مشتری وجود ندارد.
  3. فرآیند احراز هویت از طریق سامانه امتا (مربوط به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت) انجام می شود.

سامانه امتا ecsw.ir احراز هویت نحوه ثبت نام در سامانه امتا سایپا

نحوه ثبت نام در سامانه امتا

۱- انتخاب گزینه “ورود/ثبت نام” در منوی صفحه اول سامانه فروش محصولات گروه سایپا

سامانه امتا ecsw.ir احراز هویت نحوه ثبت نام در سامانه امتا سایپا

فرم ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی سایپا

۲- کد ملی را وارد نماید.

۳- مشتری محترم، در صورتی که تا کنون ثبت نام نکرده اید، جهت احراز هویت و سپس ثبت نام پروفایل در سامانه، گزینه “تاکنون ثبت نام نکرده اید؟” را انتخاب نمایید.

۴- در صورتی که مشخصات شما از قبل در سامانه احراز گردیده باشود، جهت تعیین رمز عبور به فرم “بازیابی کلمه عبور” هدایت خواهید شد.

۵- در صورتی که رمز عبور خود را فراموش نموده اید، گزینه “بازیابی کلمه عبور” را انتخاب نمایید، در صورتی که قبلا احراز شده و رمز عبور گرفته اید به صفحه بازیابی کلمه بور هدایت خواهید شد.

۶- اگر احراز شده اید ولی کلمه بور انتخاب ننموده اید، به فرم “بازیابی کلمه عبور” هدایت می شوید.

نکته: شماره تلفن همراه مشتری می‌بایست متعلق به وی بوده و همچنین فعال نیز باشد. در غیر این صورت احراز هویت امکان پذیر نخواهد بود.

۷- در این فرم با وارد نمودن شماره تلفن همراه خود و انتخاب گزینه ادامه، یک کد احراز به شماره همراه وارد شده ارسال میگردد و به صفحه بعد هدایت می گردید.

سامانه امتا ecsw.ir احراز هویت نحوه ثبت نام در سامانه امتا سایپا

 

۸- فرم جهت تکمیل اطلاعات خود، کد ملی، تاریخ تولد و کد احراز ارسال شده به تلفن همراه خود را وارد نموده و گزینه “ثبت و تایید” را انتخاب نمایید.

۹- در صورتی که تلفن همراه ثبت شده با کد ملی شما همخوانی نداشته باشد، پیغام خطایی مبنی بر تغییر شماره تلفن همراه به شما نمایش داده می شود.

۱۰- در این فرم توضیحات در خصوص طرح ورود یکپارچه کاربران به سامانه فروش اینترنتی شرکت سایپا و سطوح دسترسی های سامانه فروش به اطلاعات شما نمایش داده شده است.

۱۱- با انتخاب گزینه “اعطای مجوز ورود یکپارچه” به فرم تعویض رمز عبور در سامانه فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا هدایت می شوید

۱۲- در صورتی که از ادامه فرایند منصرف شده اید، با انتخاب گزینه ” عدم اعطای مجوز یکپارچه”، به صفحه ورود/ ثبت نام هدایت خواهد شد.

سامانه امتا ecsw.ir احراز هویت نحوه ثبت نام در سامانه امتا سایپا

۱۳- در این فرم رمز عبور دلخواه را وارد نمایید سپس تکرار آن را نیز ثبت و آیتم تایید را انتخاب نمایید. مرحله احراز به اتمام رسیده و شما جهت تکمیل پروفایل خود به مرحله بعد هدایت می شوید.

نکته: از این پس با کد ملی و رمز عبور می توانید برای فرایند خرید خودرو اقدام نمایید.

سامانه امتا ecsw.ir احراز هویت نحوه ثبت نام در سامانه امتا سایپا

۱۴- در این مرحله تعدادی از فیلدهای هویتی و شناسنامه ای با استعلام از ثبت احوال به شما نمایش داده می شود و غیر قابل ویرایش می باشد. شما می توانید سایر فیلدهای ضروری مانند اطلاعات شخصی، آدرس و اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

۱۵- پس از تکمیل بخش های مربوطه، گزینه “ثبت اطلاعات” را انتخاب نمایید.

سامانه امتا ecsw.ir احراز هویت نحوه ثبت نام در سامانه امتا سایپا

۱۷- در این فرم کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. با انتخاب گزینه “ار سال و تایید”، کد تایید برای شماره همراه شما ارسال می گردد. در انتها با وارد نمودن کد تایید قادر خواهید بود رمز جدیدی برای خود تعیین نمایید.

سامانه امتا ecsw.ir احراز هویت نحوه ثبت نام در سامانه امتا سایپا

توجه :جهت خرید خودرو حتما بایستی ثبت نام (احراز هویت) مشتری انجام شده باشد و مشتری نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور از سامانه فروش سایپا دریافت نماید.

ثبت نام خرید اینترنتی خودرو در سامانه امتا

کد ملی و رمز عبور را وارد نمایید.

گزینه “ورود” را انتخاب نمایید در صورت که رمز عبور صحیح باشد شما می توانید نسبت به انتخاب خودرو و ادامه فرآیند اقدام کنید.

مراحل ثبت نام اینترنتی خرید خودرو

۱- پس از ورود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو “ورود کاربر” و کلیک روی گزینه ثبت نام یا تنظیم رمز، اطلاعات مربوط به ثبت شماره موبایل مشتری در سامانه امتا پس از ثبت شماره موبایل و انتخاب گزینه “ادامه” مشتری به صفحه ثبت نام هدایت می گردد.

نکته مهم: شماره موبایل وارد شده می بایستی متعلق به متقاضی (بنام) بوده و این شماره می بایست فعال باشد. در صورت وجود مغایرت موبایل متقاضی، احراز اطلاعات شخصی امکان پذیر نخواهد بود.

۲- پس از وارد نمودن کد امنیتی و کلیک روی دکمه “ادامه” مشتري به صفحات بعدی هدایت خواهد شد.

۳- مرحله بعدی پیامکی برای مشتری با عنوان کد احراز امتا برای شماره موبایل ثبت شده ارسال و مشتری پس از تکمیل دو فیلد کد ملی و تاریخ تولد مطابق با شکل ذیل پس از ثبت و تایید به صفحه بعدي هدایت می شود.

۴- پس از ثبت و تایید، فرم ذیل نمایش داده و پس از کلیک روي گزینه “اعطاي مجوز ورود یکپارچه” اطلاعات شخصی مشتری به صورت خودکار به سایت فروش اینترنتی، صفحه تکمیل اطلاعات شخصی منتقل می گردد.

۵- مشتری وارد صفحه اطلاعات شخصی شده و اطلاعات مورد نظر را در این صفحه تکمیل می نماید.

نکته: سایر اطلاعات مربوط به اطلاعات شخصی مشتری (تاریخ صدور،آدرس،تحصیلات) بایستی توسط مشتری تکمیل و تایید گردد.

۶- پس از تکمیل نمودن اطلاعات شخصی و ارسال کد اعتبارسنجی و تایید کد، صفحه ای برای مشتری به شکل ذیل نمایش و پس از ثبت کد امنیتی و تایید ثبت نهایی درخواست، ثبت اطلاعات به صورت کامل صورت می پذیرد.

نکته مهم: لازم به ذکر است مشتریانی که قبلا یک بار توسط سایت امتا احراز هویت گردیده اند، در صورت مراجعه مجدد به سایت، مطابق با شکل ذیل، می بایستی پس از دریافت رمز عبور پیامکی، وارد سایت شوند.

۷- و در انتها می توانید وارد شوید.

قیمت خودروهای سایپا

مدل خودرو قیمت بازار قیمت نمایندگی
پراید SE 111 66.500.000 39.950.000
پراید SE 131 64.000.000 39.950.000
پراید SE 132 65.000.000 توقف تولید
تیبا (رینگ فولادی) 78.000.000 43.460.000
تیبا 2 (سفید) 88.000.000 51.360.000
ساینا (ساده) 90.000.000 55.960.000
ساینا اتوماتیک ناموجود توقف تولید
کوئیک دنده ای 94.000.000 61.220.000
کوئیک اتوماتیک 125.000.000 توقف فروش
وانت زامیاد 111.000.000 67.335.000
آریو اتوماتیک 173.000.000 توقف تولید
آریو (دنده ای) توقف تولید
چانگان CS35 265.000.000 155.000.000
کیا سراتو 2000 آپشنال اتوماتیک 450.000.000 توقف تولید
سیتروئن C3 (تیپ 2) 535.000.000 توقف تولید

منبع شهرآرا

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. الهه اذریون

    احزار هویت

  2. الهه اذریون

    ثبت نام ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *