فیلم کامل نقد مسعود فراستی برادران لیلا را با خاک یکسان کرد

فیلم کامل/ نقد مسعود فراستی برادران لیلا را با خاک یکسان کرد

نقد مسعود فراستی درباره فیلم برادران لیلا در نوع خود عجیب بود و او نظر متفاوتی درباره این فیلم دارد که مورد توجه قرار گرفته است.

فیلم کامل نقد مسعود فراستی برادران لیلا را با خاک یکسان کرد

مسعود فراستی درباره فیلم ابد و یک روز انتقادات زیادی داشت و آن را “بد و اگزوتیکی” میدانست و حالا معتقد است فیلم برادران لیلا از آن خیلی بدتر بوده و سعید روستایی هیچ حرفی برای گفتن ندارد جز نشان دادن زندگی های فلاکت بار و از هم پاشیده که به این داستان ها علاقمند است.

فیلم برادران لیلا همچون فیلم های دیگر سعید روستایی زندگی های فقیرانه و فلاکت بار را به تصویر میکشاند و همیشه برای این گونه فیلم هایش از جشواره های خارجی جایزه گرفته است.

«برادران لیلا» مدام رنگ و لحن عوض می کند. در بخشی از فیلم به نظر می رسد که فیلمساز به حال و هوای اولین اثر خود بازگشته و قصد دارد در چارچوب یک اثر واقع گرایانه داستان خانواده ای آشفته را روایت کند. در چند لحظه به نظر می رسد که او به سینمای آن سوی دنیا رفته و از کیهان فیلم «پدرخوانده» ساخته فرانسیس فورد کاپولا الهام گرفته است و در ادای دینی آشکار در پایان قسمت اول این شاهکار باشکوه تاریخ سینما، با بسته شدن در به روی شخصیت پدر با سعید پورصمیمی، بازی را از نو انجام می دهد و در جاهایی به نظر می رسد که روایت عینی جای خود را به روایتی ذهنی می دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. بخدا راست میگه حالا مونده تا یه عده سلبریتی زده بفهمن سینما و فیلم چیه
    فقط سیاهی مطلق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *