نوید محمدزاده و فرشته حسینی چرا تیپ شان را با هم ست میکنند؟

نوید محمدزاده و فرشته حسینی چرا تیپ شان را با هم ست میکنند؟

نوید محمدزاده و فرشته حسینی چرا با هم ست میکنند؟ ماجرای ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی را در این صفحه بخوانید .

فرشته حسینی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت تولد نوید محمد زاده عکسی زیبا از ازدواجشان را ( که در همین بخش آن را برایتان آورده ایم) ، منتشر کرد و با متنی زیبا برای نوید محمد زاده تولدش را تبریک گفت.

 نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه، تولد فرشته حسینی را تبریک گفت و او را «جان خود» نامید.

نوید محمدزاده در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از فرشته حسینی او را «جان خود» نامید و تولدش را تبریک گفته است.

نوید محمد زاده در این باره نوشته است: «جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

ماجرای تیپ نوید محمدزاده و فرشته حسینی

روز گذشته کاربران شبکه های اجتماعی با شکار تیپ های نوید محمدزاده و فرشته حسینی آنها را سوژه قرار دادند.

تیپ و لباس های ست نوید محمدزاده و فرشته حسینی چرا با هم ست میکنند؟ ماجرای رابطه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

انتشار تصاویری از لباس و عینک نوید محمدزاده که فرشته حسینی هم دقیقا همانها را برای خود انتخاب کرده بود به بحث کانال ها و پیج های اینستاگرامی تبدیل شده است.

البته نوید محمدزاده همیشه در انتخاب لباس هایش مورد انتقاد کاربران فضای مجازی بوده است او در جشنواره های رسمی که شرکت میکند تیپ های ساده و شاید غیر هماهنگی را انتخاب میکند که همین باعث شده بود که این هنرمند به این موضوع واکنش نشان دهد و بگوید که پوشش هر کسی یک انتخاب شخصی است و به کسی مربوط نیست

لازم به ذکر است فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ماه، سال ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر افغان‌ تبار اهل ایران است.

تیپ و لباس های ست نوید محمدزاده و فرشته حسینی چرا با هم ست میکنند؟ ماجرای رابطه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و 5 خواهر و 1 برادر دارد. و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی بازیگری را از سنین پایین و حدود 9 تا 12 سالگی با تئاتر آغاز کرد و با فیلم رفتن ساخته برادران محمودی در سال 95 به سینما آمد  این فیلم برایش موفقیت های زیادی به همراه داشت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مراکش را به ارمغان آورد.

اخیرا تبریک تولد فرشته حسینی به نوید محمدزاده با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه بوده است؛ این در حالی است که بین بازیگران چنین چیزی طبیعی است. چرا رابطه فرشته حسینی نوید محمدزاده حاشیه ساز شد؟

ماجرا به همبازی شدن فرشته حسینی بازیگر افغانستانی تبار و نوید محمد زاده در سریال قورباغه بر می گردد. این قضیه مربوط به اسفند 1399 می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *