همرفیق هومن سیدی قسمت هفدهم (دانلود کامل)

همرفیق هومن سیدی قسمت هفدهم (دانلود کامل)

همرفیق هومن سیدی قسمت هفدهم (دانلود کامل) فیلم برنامه همرفیق با حضور هومن سیدی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برنامه همرفیق همچون هفته های گذشته اینبار هم از طریق فیلیمو پخش شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت در این برنامه آقای هومن سیدی حضور پیدا کرد بود که به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

او در حالی به این برنامه آمد که این روزها در اوج محبوبیت و دیده دن به سر می برد

همرفیق هومن سیدی قسمت هفدهم (دانلود کامل)

هومن سیدی در سریال گیسو (فصل دوم عاشقانه) در حال هنرنمایی بوده و از سوی دیگر در سریال قورباغه که ساخته خودش است توانسته نظر مردم را جلب کند.

حالا حضور او در برنامه همرفیق مردم را کنجکاو کرده که ببینید گپ و گفت او با شهاب حسینی چگونه خواهد بود.

هومن سیدی در برنامه همرفیق درباره اینکه حالش خوب است یا خیر پاسخ داد خیر!! من همیشه دوست داشتم ماشین خوب بخرم و سوار شوم و در خیابان لذت ببرم اما این روزها چون حال مردم خوب نیست دوست ندارم این کار را کنم! پول داشتن و زندگی خوب زمانی خوب است که وضعیت اقتصادی مردم هم خوب باشد

همرفیق هومن سیدی قسمت هفدهم

برخلاف اینکه تصور می‌شد امیر جدیدی یا صابر ابر در این برنامه حضور خواهند داشت، نوید پورفرج مهمان همرفیق شد. هومن سیدی و نوید پور فرج در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده حضور داشتند.

سیدی که به تازگی با سریال قورباغه روی بورس است متولد 8 آذر 1359 در رشت است.

هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد.

سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد.

او فرزند دوم خانواده است و ۲ برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *