همسر آناهیتا همتی کیست +علت فوت و درگذشت همسر فیلیپینی اش

همسر آناهیتا همتی بازیگر کیست +علت فوت و درگذشت همسر فیلیپینی اش

آناهیتا همتی بازیگر سینما و تلویزیون که کمتر کسی فکر میکرد ازدواج کرده و طلاق گرفته در اعلام کرد که در سال 83 با یک مرد فیلیپینی ازدواج کرد و همسرش فوت کرده است او گفت که سال 83 ازدواج کرده اما سال 86 طلاق گرفته است و همسرش بعد از مدتی فوت کرده است. خانم همتی میگوید آن دوره بهترین دوره زندگی اش بوده و دوره ای طلایی برایش به شما می امده است.

همسر آناهیتا همتی کیست +علت فوت و درگذشت همسر فیلیپینی اش

همسر آناهیتا همتی کیست

همسر آناهیتا همتی کیست و علت فوت و درگذشت الکس همسر خارجی و فیلیپینی آناهیتا همتی که در سال 1386 فوت کرده است و خانم اناهیتا همتی هیچگاه ازدواج نکرد.

این بازیگر که همسرش را سالها از دست داده است در سالگرد او در اینستاگرامش متنی را به اشتراک گذاشت و دلنوشته ای را برای همسرش در اینستاگرام نوشت.

آناهیتا با انتشار پستی نوشت :
سه سالی که ضربان قلبمون کنار هم‌تپید، لذتبخشترین و درخشانترین دوران زندگیم بود،‌ اگر “مرگ” مارو از هم جدا نمیکرد قرار بود دوران بازنشستگیمون رو بازم با هم سپری کنیم. “عاشقی” توام با صداقت، مهربانی و دست و دلبازی بارزترین ویژگی ات بود و من بیشترین یادگیری مهارت های زندگی رو مدیونتم، بسیار قدردان و سپاسگزارت بودم، هستم و خواهم بود تا نفس میکشم. تاثیر تو در زندگی من به قدری زیاد بوده که تا وقتی زنده ام در رفتار و کردارم مشهوده، با تو به رشد رسیدم و دوست داشتن واقعی و حقیقی رو یاد گرفتم. وقتی که چشم میچرخونم تورو تو همه بخش های زندگیم میبینم، حتی گاهی در جزئی ترین و معمولی ترین چیزای زندگی، مثل خوردن میوه ای که دوست داشتی، یا رنگ مورد علاقه ات، یا بویی که دوست داشتی، موسیقی و فیلم های مورد علاقه ات، سفر، دریا و جنگل… بوی لاوندر

همسر آناهیتا همتی کیست +علت فوت و درگذشت همسر فیلیپینی اش آناهیتا همتی در تاریخ 1 مردادماه 1352 در تهران متولد شد. وی بازیگری را از کلاس‌های تئاتر در سال 1369 و با نمایش تنبور نواز آغاز کرد. آناهیتا همتی از علاقه مندان به طبیعت و حیوانات است.

آناهیتا همتی در تاریخ 1 مردادماه سال 1352 در پایتخت به دنیا آمد. او در رشته‌ تجربی در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل شد و پس از اتمام آن وارد عرصه‌ بازیگری شد. پدرش كارشناس كشاورزی و مادرش حسابدار است. یک برادر به نام «آرین» دارد که 14 سال از او كوچكتر است. وی درباره محل زندگی‌اش می‌گوید: “به خاطر كار پدرم مدتی در خرم‌آباد بودیم و مدتی هم در لنگرود زندگی كردیم. بعد از اتمام ماموریت پدرم دوباره به تهران برگشتیم. من تا 13 سالگی خارج از تهران بودم.”

همسر آناهیتا همتی کیست +علت فوت و درگذشت همسر فیلیپینی اش

از سال ۸۳ با نقش آفرینی در سریال طنز خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران در میان مردم مشهور و محبوب شد. تا حدی که دیالوگ های نقشش در سریال نیز در میان مردم شنیده میشد. سریال ترش و شیرین نیز به کارگردانی رضا عطاران از کارهای محبوب او می‌باشد. چند سالی است که خانم همتی مانند قبل در تلویزیون فعالیت نمی کند وی در مصاحبه ای گفت که دیگر مردم سریال نمی بینند و فیلمنامه ها قابل قبول نیستند. اما در تئاتر همچنان فعالیت خود را ادامه داده است.

همسر آناهیتا همتی کیست +علت فوت و درگذشت همسر فیلیپینی اش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *