همسر روشنک گرامی کیست؟ ماجرای ازدواج روشنک گرامی و عکس

همسر روشنک گرامی کیست؟ ماجرای ازدواج روشنک گرامی و عکس

همسر روشنک گرامی کیست؟ ماجرای ازدواج روشنک گرامی و عکس بازیگر را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

همسر روشنک گرامی کیست؟

خانم روشنک گرامی بازیگر مطرح کشورمان در یک برنامه یلدایی شرکت کرد و از ازدواجش صحبت کرد او گفت که در شب یلدا ازدواج کرده است و همین سبب شد که بسیاری از کاربران اینستاگرام و هوادارانش به صفحه وی رفته و پیام های تبریک ارسال کنند.

همسر روشنک گرامی کیست؟ ماجرای ازدواج روشنک گرامی و عکس

هنوز مشخص نشده همسر این بازیگر چه کسی است اما به نظر میرسد که همسرش در زمینه بازیگری فعالیت ندارد و احتمالا از افراد هنرمند پشت صحنه خواهد بود.

این بازیگر در سال 1396 با درخشش در نقش ترنج در سریال گمشدگان موفق شد به شهرت فراوانی دست یابد و طرفداران زیادی به دست اورد .

خانم گرامی در اولین روز از مهرماه 1362 در شهر تهران چشم به جهان گشوده است و در سال 1385 در دانشگاه کارگردانی قبول شد و وارد این حرفه گردید هرچند که در زمینه کارگردانی نتوانست عملکردی موفقی داشته باشد چرا که تجربه کافی در این زمینه را نداشت.

همسر روشنک گرامی کیست؟ ماجرای ازدواج روشنک گرامی و عکس

اما در بازیگری توانست خیلی خوب ظاهر شود و اولین تجربه خود را در سریال فاصله های کسب کند.

او در تجربه بازی در سینما را با فیلم قائده تصادف به دست آورد این فیلم در جشنواره فجر توانست جوایز زیادی را به دست آورد و بازی خانم گرامی به خوبی دیده شود.

و درباره نحوه حضور در سینما میگوید یک روز به دفتر آقای بهزادی رفتم. نشستیم و کمی در خصوص خودم و فیلمنامه گپ زدیم. فیلمنامه را به من دادند تا بخوانم برای نقش “پریسا” و گفتند که بهم خبر می دهند. چند روز بعدش تولدم بود و آقای بهزادی گفتند که در این روز به من خبر می دهند که انتخاب شده ام یا خیر. چند روزی از تولدم گذشت و خبری نشد. به من گفتند که چرا زنگ نزدی که پیگیری کنی و من گفتم منتظر تماس شما بودم. اینجوری بود که متوجه شدم برای این نقش انتخابم کرده اند.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *