همسر علی دایی چکار کرده که پرواز او به دبی برگشت خورد؟

همسر علی دایی چکار کرده که پرواز او به دبی برگشت خورد؟ خبر بازگشت پروازی که همسر و دختر علی دایی در آن بود در رسانه های کشورمان حسابی جنجال به راه انداخته بود.

همسر علی دایی چکار کرده که پرواز او به دبی برگشت خورد؟

همسر علی دایی چکار کرده بود؟

درباره اینکه به چه دلیل این اتفاق رخ داد گفته میشود مربوط به ماجرای اعتصابات بوده که علی دایی و همسرش رستوران و جواهرفروشی خود را تعطیل کرده بودند و به نوعی به اعتصابات همراه شده بودند.

چندی پیش رستوران و طلافروشی علی دایی و همسرش اقدام به تعطیلی کردند این اتفاق درست زمانی رخ داد که فراخوان هایی برای اعتصابات در فضای مجازی به راه افتاده بود.

همچنبن ببینید:

پلمب رستوران و جواهرفروشی علی دایی

این اقدام علی دایی و همسرش منجر به پلمب شددن مغازه های انها شد و حالا سفر مونا فرخ آذری همسر علی دایی به دبی به نوعی لغو شد.

علی دایی معتقد است که همسرش ممنوع الخروج نبوده و در سیستم پلیس فرودگاه ممنوع الروجی درج نشده بود.

همسر علی دایی چکار کرده که پرواز او به دبی برگشت خورد؟

علی دایی درباره این موضوع گفت: امروز همسر و دخترم به طور کاملا قانونی از فرودگاه امام خمینی (ره) برای رفتن به دبی سوار هواپیما شدند اما هواپیمای شرکت ماهان را از دبی برگرداندند و در کیش به زمین نشستند و دختر و همسرم را پیاده کردند. پرواز، اما آنها دستگیر نشدند. همچنان پیگیر کارشان هستم تا از کیش به تهران برگردم.

وی افزود: بعد از اینکه دختر و همسرم را از هواپیما پیاده کردند، ساعتی بعد گفتند دخترت می تواند برود و وقتی دخترم می خواست برود، گفتند درهای هواپیما بسته است و او هم نمی تواند برود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همسر و دخترش ممنوع الخروج شده اند، گفت: اگر ممنوع الخروج می شدند باید سیستم پلیس گذرنامه آنها را نشان می داد. هیچ کس در این مورد به من پاسخی نداده است. من واقعا نمی دانم دلیل این چیزها چیست؟ آیا آنها می خواستند یک تروریست را دستگیر کنند؟ همسر و دخترم برای سفر چند روزه و برگشت به دبی می رفتند. حتی دوشنبه آینده زمان پرواز برگشت آنها بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *