همسر علی نصیریان درگذشت و بیوگرافی فاطمه بیات +علت فوت و عکس فرزندان

همسر علی نصیریان درگذشت و بیوگرافی فاطمه بیات +علت فوت و عکس فرزندان

همسر علی نصیریان درگذشت و بیوگرافی فاطمه بیات + علت فوت عکس فرزندان سن و علت فوت و عکس های همسر علی نصیریان و خبر درگذشت همسرش را در مجله شبونه بخوانید.

همسر علی نصیریان درگذشت

فاطمه بیات همسر علی نصیریان بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر و پیشکسوت بازیگری درگذشت

همسر علی نصیریان درگذشت و بیوگرافی فاطمه بیات +علت فوت و عکس فرزندان

درگذشت همسر علی نصیریان

بیوگرافی علی نصیریان قرار بود در ۱۲ بهمن ماه ۹۷ در جمع عوامل فیلم مسخره باز حضور پیدا کرده و به گفتگو پرداخت.
فیلم سینمایی مسخره باز آخرین بازی وی در عرصه سینما میباشد که در ۱۳ بهمن به اکران جشنواره فیلم فجر درمیآید و نشست خبری آن با حضور بازیگران و عوامل فیلم انجام خواهد شد.
خبر درگذشت همسر علی نصیریان را یکی از برگزارکنندگان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، اعلام کرده و با ابراز تاسف از درگذشت بازیگر پیشکسوت و با سابقه سینمای ایران ، این ضایعه را به بازیگر سرشناس سینمای ایران تسلیت گفته‌اند و برای او، در این غم بزرگ، صبر و شکیبایی آرزو کرده‌اند.

همسر علی نصیریان درگذشت و بیوگرافی فاطمه بیات +علت فوت و عکس فرزندان

خبر درگذشت همسر علی نصیریان

علی نصیریان بازیگر فیلم سینمایی «مسخره‌باز» است که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. نصیریان شب گذشته همراه با کارگردان «مسخره‌باز» در پردیس سینمایی چارسو حضور داشت و با مخاطبان گفت‌وگو کرد.سریال های نوروزی

علی نصیریان در سال ۱۳۳۶ همزمان با استخدام خود با فاطمه بیات همسرش ازدواج گرد. به گفته نصیریان این ازدواج بصورت سنتی و با معرفی یکی از اقوام انجام شده بود. ثمره این ازدواج سه پسر می باشد که همگی خارج از کشور زندگی می کنند. آخرین مصاحبه «فاطمه بیات« را با یکی از رسانه ها در زیر می خوانید:

نحوه آشنایی و ازدواج

چندی پیش سکته کردم اما خدا را شکر الان حالم بهتر است البته حرکت کردن کمی برایم دشوار است اما به طورکلی شرایط مطلوبی دارم. بیات با اشاره به چگونگی آشنایی اش با “علی نصیریان” و داستان ازدواجشان تصریح کرد: به طور دقیق به خاطر ندارم اما سال ۱۳۳۶ یا ۱۳۳۷ بود که توسط یکی از اقوام دور به علی نصیریان معرفی شدم.

همسر علی نصیریان درگذشت و بیوگرافی فاطمه بیات +علت فوت و عکس فرزندان

علت درگذشت فاطمه بیات همسر علی نصیریان

وی ادامه داد: در ابتدای آشنایی همراه با خانواده اطلاع نداشتیم که نصیریان در کدام بخش از وزارت ارشاد کار می کند اما به طور کلی شخصیت اداری وی برای ما خوشایند بود.

بیات یادآور شد: پس از اینکه آشنایی مان بیشتر شد با جزئیات بیشتری ازکار نصیریان آشنا شدم. زمانی که ازدواج کردیم هیچ چیزی نداشتیم و برعکس الان که سطح توقعات بالا رفته ، با همان شرایط زندگی خوبی را شروع کردیم.

وی همچنین اظهار کرد: “علی نصیریان” در ابتدا تمایل داشت که من هم همراه او وارد عرصه بازیگری شوم اما به مرور و با حضور بچه ها در زندگی مان شرایط  این گونه رقم خورد که درمنزل باشم.

همسر استاد “علی نصیریان” افزود: ما ۳ پسر داریم و ۴ نوه که درخارج از ایران زندگی می کنند اما اخیرا موفق شدیم پسرکوچکمان را به ایران بیاوریم و از این جهت خوشحالیم که او درهمین کشور و درکنار ما زندگی می کند.

بیات همچنین گفت: “علی نصیریان” هیچ وقت از این شاخه به آن شاخه نپرید و با وجود این که با سفرهایی که به خارج از کشور برای دیدار فرزندانمان داشتیم و اصرارهایی  که از جانب بچه ها برای ماندن ما در خارج از ایران صورت گرفت نصیریان قبول نکرد و بر این نکته تأکید که من یک هنرمند ایرانی هستم، عاشق آب و خاک سرزمینم هستم و دوست دارم درایران باشم.

بیوگرافی فاطمه بیات

فاطمه بیات همچنین خاطرنشان کرد: ما خیلی ثروتمند نیستیم اما خدا را شکر طی این سالها زندگی آرام و خوبی را سپری کردیم. تصور می کنم ازدواج هایی که با حضور و آگاهی خانواده ها انجام شود از استحکام و بقای بیشتری برخوردار است همانطور که نمونه آن را در ازدواج خودم ونصیریان مشاهده کردم و این موضوع دقیقا برخلاف شرایطی است که جوان ها تصمیم می گیرند پس از اینکه چند سال با یکدیگر در ارتباط بودند ازدواج کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *