همسر واقعی بازیگر نقش رحمت در پایتخت | همسر هومن حاجی عبداللهی

همسر واقعی بازیگر نقش رحمت در پایتخت کیست؟ (همسر هومن حاجی عبداللهی)

همسر واقعی بازیگر نقش رحمت در پایتخت کیست؟ +عکس و بیوگرافی همسر هومن حاجی عبداللهی به همراه ماجرای اشنایی انها را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

همسر واقعی بازیگر نقش رحمت در پایتخت کیست؟

ماجرای ناکام ماندن ازدواج کاراکتر رحمت در سریال پایتخت باعث شده که بسیار مخاطبن تلویزیونی کنجکاو شده اند بدانند که همسر واقعی بازیگر این کاراکتر چه کسی است؟

خانم سلیمه قطبی همسر آقای هومن حاجی عبداللهی است که یکی از دوبلورهای حرفه ای ایران محسوب میشود و سابقه زیادی در عرصه هنری دارد.

همسر واقعی بازیگر نقش رحمت در پایتخت | همسر هومن حاجی عبداللهی

آقای عبداللهی در باره ماجرای آشنایی با همسرش میگوید: من و همسرم در یک برنامه رادیویی با هم آشنا شدیم. آن برنامه فضای خوبی فراهم کرد تا ما با یکدیگر آشنا شویم و پی به خصوصیات هم ببریم؛ به همین خاطر خیلی زود تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. در سال 81 ما پای سفره عقد نشستیم و سال 82 هم زندگی مان را زیر یک سقف شروع کردیم. بعضی ها می گویند ازدواج کردن با یک همکار ممکن است سخت باشد اما به نظر من چیزی که بیشتر از همکار بودن یا نبودن در روابط یک زوج تاثیر دارد، میزان تفاهم افراد است و اینکه شناخت خوبی نسبت به هم داشته باشند.

همسر واقعی بازیگر نقش رحمت در پایتخت | همسر هومن حاجی عبداللهی

همچنین ببینید: بیوگرافی سلیمه قطبی همسر هومن حاجی عبداللهی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *