واکسن هندی کرونا به ایران رسید + جزئیات

واردات واکسن هندی کرونا به ایران + جزئیات

واکسن کرونا هندی به ایران رسید + جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

چندی پیش سعید نمکی وزیر بهداشت کشورمان از همکاری یک شرکت هندی که مالک آن ایرانی الاصل (زرتشی) است با ایران خبر داد که مالک این شرکت قول داده بود به ایران 20 میلیون واکسن کرونا با قیمت پایین بفروشد این درحالیست که امریکا 100 میلیون واکسن را از این شرکت پیش خرید کرده بود.

واکسن هندی کرونا به ایران رسید + جزئیات واردات واکسن هندی کرونا

حالا این واکسنها وارد ایران شده و گفته میشود که قیمت آن بین یک تا دو میلیون تومان پیش بینی شود.

البته هنوز از قیمت نهایی این واکسن خبری منتشر نشده است.

امیدواریم که در این قضیه دلال بازی و رانت بازی ورود پیدا نکند.

بیشتر بخوانید:

سیروس پوناوالا ایرانی‌ الاصل زرتشتی هند کیست؟بیوگرافی سیروس پوناوالا مالک شرکت هندی که به ایران واکسن کرونا داد

تولید واکسن آن و زمان رسیدنش به کشورهای دنیا و درنهایت، جلوگیری از شیوع گسترده کووید-19 از داغ‌ترین بحث‌های این روزهای مردم جهان است. اولین کشوری که برای دست یافتن به واکسن کرونا اقدام کرد، چین بود و بعد از آن کشورهای دیگری هم هزینه‌های زیادی صرف ساخت واکسن این ویروس ناشناخته و مرموز کردند.

نتایج به‌دست آمده نشان می‌دهد که تاکنون چند مورد از واکسن‌های ساخته‌شده در چین در فاز سوم تست قرار دارند و چنان چه نتایج نهایی این فاز هم مانند فازهای قبلی موفقیت‌آمیز باشد، اجازه ورود و توزیع گسترده را پیدا خواهند کرد.

واکسن روسیه هم با وجود ادعاهایی که محققان روسی درباره موثر بودن آن دارند، اما خبرهای ضد و نقیضی درباره بی‌خطر بودن آن اعلام می‌شود و البته حتما درباره واکسن هندی هم شنیده اید، همان واکسنی که 20 میلیون دوز آن توسط کشورمان خریداری شدهاست.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *