واکنش کاربران و بازیگران به درگذشت بهمن مفید بازیگر قدیمی

درگذشت بهمن مفید | واکنش کاربران و بازیگران به درگذشت بهمن مفید

واکنش کاربران و بازیگران به درگذشت بهمن مفید بازیگر قدیمی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

با درگذشت بهمن مفید یکی دیگر از بازیگران نام دار فیلم قیصر کم شد بعد از ناصر ملک مطیعی و جمشید مشایخی امروز بهمن مفید هم رفت!

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به درگذشت این بازیگر قدیمی واکنش نشان داده و در توئیت های متعدی را برای او نوشتند که برخی از آنها را در زیر مشاهده میکنید.

درگذشت بهمن مفید | واکنش کاربران و بازیگران به درگذشت بهمن مفید

واکنش کاربران و بازیگران به درگذشت بهمن مفید

** بهمن مفید از وقتی که شنیده بود محمدامین کریم‌پور مجوز کارگردانی گرفته از دق مرد

** ‏بهمن مفید درگذشت.
چه کسی می‌داند پشت این جمله خبری کوتاه، چه عمری به حسرت گذشته؟ وقتی در حاشیه اختتامیه بزرگداشت تئاتر گفت: «از چهار سالگی تئاتر کردم، عاشقش هستم، اما چهل سالی هست که نتوانستم کار کنم».
به کدامین گناه؟ چهل سال است هیچکس پاسخی برای این سئوال ندارد.

**”به رضا موتوری بگید عباس قراضه هم رفت.” 😔

** ‏قدیما حاجی نصرت ، رضا پونصد ،علی فرصت و آره و اینا خیلی بودن. بهمن اقامونم بود
– بهمن؟ کدوم بهمن؟
– بهمن مفید

** بنده خدا توی مصاحبه اش گفته بود «گفتند:ممنوع‌التصویرم.رفتم تئاتر بازی‌کنم. بعد یکی با کلت آمد،گفت:تئاتر تعطیل.رفتم آمریکا!با میان‌پرده‌خوانی زندگی می‌کردم که رئیس دولت اصلاحات گفت:ایرانی‌ها می‌توانند تا دو هفته بعد برگردند ایران.آمدم، پاسپورتم را گرفتند و نگذاشتند برگردم.بد نشد!ماندم پیش مادرم»

** ‏الان ‎بهمن_مفید همه حوری موری قوریا رو جمع کرده دور خودش داره واسه‌شون خالی میبنده.

** بهمن مفید مُرد ولی ما به همه میگیم زنده‌‌س شما هم بگید زنده‌س

** ‏تعداد مونولوگ‌های ماندگار تاریخ سینمای ایران شاید ده تا هم نباشه و قطعن مال بهمن مفید تو فیلم قیصر جزوشون هست. روحش شاد

**

بهزاد فراهانی: سرطان بهمن مفید را نکشت، غصه کشت

بهمن مفید، بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران، پس از یک دوره طولانی مبارزه با سرطان ریه، عصر امروز (یک‌شنبه ۲۶ مرداد)، در سن ۷۸ سالگی درگذشت.

بهزاد فراهانی که سال‌های طولانی با خانواده هنرمند مفید دوستی و ارتباط داشته است، با تایید این خبر گفت: «ساعت ۶ عصر امروز، بهمن مفید بر اثر بیماری سرطان، درگذشت. او مدتی پیش به سرطان ریه مبتلا شده بود که متاسفانه با متاستاز، این بیماری در بدنش گسترش یافت.»

او ادامه داد: «سرطان بهمن مفید را نکشت، غصه او را کشت. آن‌ها که نگذاشتند بهمن مفید به کاری که عشق داشت بپردازد، باعث مرگ او شدند. همان‌طور که جلوی کارِ ناصر ملک مطیعی و فردین را هم گرفتند.»

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *