واکنش عجیب احسان علیخانی به ماست پاشی روی زن بی حجاب

واکنش عجیب احسان علیخانی به ماست پاشی روی زن بی حجاب

احسان علیخانی به فیلم پاشیدن ماست توسط یک مرد جوان بر روی زن بی حجاب واکنش نشان داد که در نوع خود بسیار جالب بود.

واکنش عجیب احسان علیخانی به ماست پاشی روی زن بی حجاب

احسان علیخانی نوشت که خدا به این رحم کرد که فقط ماست در دسترس این مرد قرار داشت و اگر وسیله ای دیگر بود اتفاق بسیار خطرناکی برای آنها رخ میداد و دولت باید فکری به حال این وضعیت کند تا اوضاع از کنترل خارج نشده است.

واکنش عجیب احسان علیخانی به ماست پاشی

واکنش عجیب احسان علیخانی به ماست پاشی روی زن بی حجاب

احسان علیخانی این روزها از تلویزیون فاصله گرفته است و همچون عادل فردوسی پور ، مهران مدیری ، رضا رشیدپور و رامبد جوان دیگر تصمیمی به حضور در تلویزیون ندارد.

لازم به ذکر است انتشار فیلمی در فضای مجازی در روز جمعه ۱۱ فروردین ماه مبنی بر خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری در خیابان ولیعصر منطقه شاندیز مشهد تبدیل به یکی از اخبار جنجالی روزهای اخیر شد. صبح امروز شنبه 12 فروردین ماه نیز، فیلم دیگری مبنی بر پلمب این مغازه واکنش های گسترده دیگری در فضای مجازی به دنبال داشت.

همچنین ببینید:

احسفیلم کامل رقص ترکی و آذری احسان علیخانی

روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه: پس از تظاهر به کشف حجاب توسط دو خانم در ملآعام و برخورد غیرمتعارف یک فرد با این دو خانم، دستورات قضایی لازم در این زمینه صادر و این افراد جلب شدند.

ضمن دستور برای تحقیق در مورد چگونگی شکل گیری اصل ماجرا با دستور قضایی حکم جلب ان فرد به اتهام توهین عملی و اخلال در نظم و همچنین ۲ نفر خانم به اتهام ارتکاب فعل حرام به لحاظ تظاهر به کشف حجاب صادر شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *