واکنش فرزاد حسنی به فوت آزاده نامداری

واکنش فرزاد حسنی به مرگ آزاده نامداری چه بود؟

واکنش فرزاد حسنی به درگذشت و مرگ آزاده نامداری را در این صفحه ببینید

این روزها همه منتظرند تا ببنید فرزاد حسنی به مرگ همسر سابق خود چه واکنشی نشان داده است در حالی که آقای فرزاد حسنی تا به حال هیچ واکنش رسانه ای به این خبر نداده است ولی احتمالا با خانواده این مرحوم تماسی برای تسلیت داشته است.

فرزاد حسنی همسر سابق آزاده نامداری بود که جدایی پر سر و صدایی داشتند و حالا که خبر فوت خانم نامداری همه چهره ها را به واکنش وا داشته است بسیاری از مردم منتظرند ببینند که همسر سابقش چه واکنشی به این خبر خواهد داشت این در حالیست که آقای حسنی تا به حال هیچ واکنشی در اینستاگرامش به این خبر نداده است

روز گذشته خبری عجیب و غریب از درگذشت آزاده نامداری منتشر شد که بسیاری از اهالی تلویزیون را شوکه کرد او در حالی فوت کرده بود که 48 ساعت از مرگش میگذشت و به دلیل باد کردن جسد شناسایی او امکان پذیر نبوده است!

واکنش فرزاد حسنی به مرگ آزاده نامداری

این خبر مثل بمب در رسانه های کشورمان منتشر شد و باعث شد که جنجال زیادی در رسانه ها به وجود اورد .

حرف و حدیث های زیادی درباره مرگ ایشان در رسانه ها شنیده میشود و عده نوشته اند خودکشی کرده و عده نوشته اند که مسموم شده است و حتی برخیها معتقد هستند که به قتل رسیده است!!!

هنوز درباره علت اصلی مرگ ایشان اطلاعاتی در دسترس نیست.

در حالی که بسیاری از اهالی تلویزیون به مرگ آزاد نامداری واکنش نشان داده اند اما هنوز فرزاد حسنی همسر سابق ایشان هیچ واکنشی را از خود نشان نداده است.

در سال ۹۲ آزاده نامداری خبر ازدواج خود را با فرزاد حسنی دیگر مجری صدا و سیما اعلام کرد. ازدواجی که دیری نپایید و به حاشیه‌های بسیار و ورود به عرصه عمومی پایان یافت. نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد و تا چند وقت تیتر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها شد.

قاضی “محمد شهریاری” در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تایید خبر فوت “آزاده نامداری”، مجری سابق صداوسیما، گفت: کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است.

وی با بیان اینکه علت فوت در حال بررسی است، ادامه داد: جسد برای آزمایش های سم شناسی و علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد‌.

سرپرست دادسرای جنایی در پاسخ به این سوال که آیا منزل به هم ریخته بوده است، خاطرنشان کرد: اثری از به هم ریختگی منزل نبود، جسد وی در پذیرایی و روی مبل بوده است و پیکر وی توسط مادر کشف شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

9 نظر

  1. خدا رحمتشون کنه…

  2. اصلا فرزاد حسنی پیج اینستاگرام نداره که بخواد در صفحه‌اش واکنش نشون بده !!

  3. اصلا فرزاد حسنی چرا باید واکنش نشون بده بدبخت کم حرف و توهین شنید سر طلاقش از آزاده حالا واسه مرگش هم واکنش نشون بده ؟! تا الانم که ازدواج نکرده بعد از طلاقش ازدواج این دو اشتباه بود از اول هم بهتر بود با هم ازدواج نمیکردن

  4. متاسفم براش
    همون بلائی که سر آزاده نامداری آورد ازش طلاق گرفت خدا هم آن بلا را نصیبش می کنه
    از همه بدجنس تر و بی رحم تر این آقاست.

  5. روح ازاده نامدار محجوب و زیبا تاابد در ارامش هدایی باشه.

  6. روح ازاده نامدار محجوب و زیبا تاابد در ارامش هدایی باشه. ارامش خدایی

  7. واقعا این مردم چطوری آنقدر راحت تهمت میزنن به فرزاد حسنی و آزاده نامداری
    اگر قیامتی وجود داشته باشه باید به اون آدمایی که توی زندگیمون افترا زدیم جواب پس بدیم هیچکس نمیدونه بین فرزاد و آزاده چه اتفاقهایی افتاده و نمیدونیم اصلا مقصر کی بوده بدبختانه خیلی راحت میگم خدا فرزاد رو لعنت کنه یا خدا زنشو لعنت کنه بابا مسلمونا اکثرا از هیچ گناهی نمی‌ترسند و فقط به دیگران میگیم تهمت نزن خلاف نکن خودمون از هیچکدوم رویگردان نیستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *