واکنش محمدحسین فرحبخش به ادعای تجاوز شهره قمر +عکس

واکنش محمد حسین فرحبخش به ادعای تجاوز شهره قمر +عکس

واکنش محمدحسین فرحبخش به ادعای تجاوز شهره قمر چیست؟ جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

محمد حسین فرحبخش متولد 4 تیر 1338 در تهران ، کارگردان و تهیه کننده است. او تا مقطع دیپلم بیشتر تحصیل نکرد تا اینکه از 23 سالگی با تهیه کنندگی شروع کرد

فرحبخش سپس با شرکت فیلمسازی پویا فیلم درخشید و در این سال ها کم حاشیه نداشت. در 19 سالگی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با ساخت فیلم های 8 میلیمتری فعالیت خود را شروع کرد اما به گفته خود اصراری به فعالیت حرفه ای نداشت.

واکنش محمدحسین فرحبخش به ادعای تجاوز شهره قمر

آقای محمدحسین فرحبخش هنوز واکنشی به ادعای شهره قرمر نداده است و به محض اظهار نظر در این باره دراین صفحه منتشر خواهد شد.

واکنش محمدحسین فرحبخش به ادعای تجاوز شهره قمر +عکس

روز گذشته شهره قمر هم به هشتگ میتو پیوست و مدعی شد که زمانی 15 سال سن داشته توسط یک کارگردان به نام محمدحسین فرحبخش مورد تعرض قرار گرفته است!!

او در رابطه با این ادعا متنی هم در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت .

ادعایی او در حالی مطرح شد که ساعتی پیش از آن هانیه توسلی مدعی بود که توسط یک کارگردان در 20 الگی مورد تعرض قرار گرفته بود.

و شهره قمر سعی در همدردی با هانیه توسلی داشته و مدعی شد که او هم مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

آقای محمدحسین فرحبخش از کارگردانهای سرشناس و معروف کشورمان میباشد که سالهای زیادیست در این عرصه فعالیت دارد

واکنش محمدحسین فرحبخش به ادعای تجاوز شهره قمر +عکس

 

او نوشت: ((هانیه جان اگر حرفت حقه که حتما هست اسم متجاوزت و با شهامت عنوان کن

من در مصاحبه ام اسم متجاوزم را (ح . ف . ب) در سن ۱۵ سالگی و عنوان کردم. نترس ما همه پشتتیم و از همه مهمتر خدا با ماست ..))

شهره قمر متولد۱۲ مهر ۱۳۷۲ بازيگر صرف سينماي ايران،که بسياري از مخاطبانش اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالي سينما و غير سينما و حتي منتقدان که او را دختر هزار چهره سینما مي نامند که همیشه ا ز چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته وتنها تکیه اش به بازیگریش بوه است.

شهره قمر بازيگري را زماني که نوجواني ۱۵ -۱۶ ساله بود آغاز کرد و پايه بازيگري وي « سينماست » .شهره قمر وجه تمايز و تفاوت خود را نسبت به ساير بازيگران هم نسل خود در « گريم هايش » مي داند ،رفتن در قالب گريم هاي بسيار سنگين و غير معمول سينما ، به اين وجه تفاوت اعتقاد دارد و اين ويژگي را به عنوان يک سبک به نام خودش به ثبت رسانيده است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ارباب تو امام حسینه ارباب توووو؟ کدوم کارت عملت چوششت رفتارت اخلاقت شرافتت و،،، کدوم کارت امام حسینی هستش کدوم عملت رو طبق گفته های امام رضا وامام حسین واسلام رعایت کردی که میگی اربابم فلانیه، نه خانم بازیگر از نظر هرکس دوهزار اسلام رو بشناسه شما بازم داری فیلم بازی میکنی وگرنه نوکرهای امام حسین این ریختی نیستن خودت رو اصلاح کن امام حسین و دین شده سکوی پرتاب برای خیلی ها از دزد و فاسد و اختلاسگر و کسایی که دنبال رای هستن گرفته تا امثال شما که ظاهرت وکارهات گویای همه چیزه اگر هم به فرض محال راست بگی دل امام حسین از دست امثال شما خونه که روح و دل وجونتون رو به شیطان تسلیم کردین از این ور زبانی دم از پاک ترین خلق خدا میزنین همین امثال شماهاس که اسم اسلام و دین روهم‌خراب کردین بخدا ، بعید نیست از جای خط بگیرین و به این شکل بخواین ضربه بزنین به اسلام و،،،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *