فیلم / واکنش مهران مدیری به مرگ مهسا امینی ماجرای خداحافظی از تلویزیون

فیلم / واکنش مهران مدیری به مرگ مهسا امینی ماجرای خداحافظی از تلویزیون

فیلم / واکنش مهران مدیری به مرگ مهسا امینی ماجرای خداحافظی از تلویزیون

فیلم / واکنش مهران مدیری به مرگ مهسا امینی همه را شست کنار گذاشت جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

واکنش مهران مدیری به مرگ مهسا امینی

مهران مدیری بازیگر و کارگردان و مجری سرشناس کشورمان که در سال‌های گذشته با برنامه دورهمی موفق شد محبوبیت و درخشش زیادی داشته باشد در اینستاگرام خود در واکنش به مرگ مهسا امینی اعلام کرد برای همیشه از تلویزیون خداحافظی میکند.

مهران مدیری با انتشار پستی در زمان خداحافظی از تلویزیون گفت برای همیشه برنامه دورهمی را متوقف خواهد کرد و برای صدا و سیما فعالیت نمی کند مهران مدیری می گوید با مردم خشونت نکنید با این مردم خشونت نکنید و به مطالبات آنها توجه نمایید.

خداحافظی مهران مدیری از تلویزیون باعث شد که واکنش های زیادی به همراه داشته باشد مهران مدیری از صدا و سیما خواست که هرگونه فیلم و سریالی که مربوط به او دارد را پخش کند و نوشته که تا به حال دوست داشته که این کار را کند اما با توجه به رفتار صدا و سیما و مخفی کردن برخی از مسائل تصمیم گرفته که با همیشه همکاری خود را با صدا و سیما را قطع کند .

همچنین ببینید فیلم کامل پشه خوردن مهران مدیری در برنامه زنده

مهران مدیری هم چنین گفت که از تلویزیون به صورت کامل دستمزدش را دریافت کرده است .

بعد از این درخواست مهران مدیری یکی از مسئولان صدا و سیما واکنش نشان داد و گفت مهران مدیری حق ندارد این حرف را بزند چرا که برای تمام سریال ها و فیلم هایی که برای تلویزیون ساخته دستمزدش را کامل گرفته است و سریال و فیلم ها را به تلویزیون فروخته است و حالا درباره پخش و پخش نشدن آن نمی تواند ادعایی کند.

همچنین ببینید ماشین صد میلیاردی مهران مدیری را ببینید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

14 نظر

  1. مهران مدیری .بیشرف تر از تو توی کل دنیا نیست.تویی که زن و دختر خودت رو مثل یزید پشت پرده نگه داشتی و ناموس ملت رو آوردی جلوی تلویزیون و ازشون سوال میکنی عاشق شدی؟ خوب بی ناموس برو این سوال از مادر خودت بکن.

    • لطفا فحش ندید. فقط انتقاد سازنده و مودبانه ودلسوزانه کنید. این طرز حرف زدن مال دشمناست، مال مومن واقعی نیست.
      در زیارت امین ا.. میخوانیم:
      خدایا ما را از اخلاق دشمنان دورکن.

  2. میلیاردها تومان پول بخاطر دورهمی گرفتی پول پس بده ملت را بخیر شما را به سلامت

    • بد بخت این همه اختلاس ول کردی چسبیدی به دستمزدش واقعاً که بیشعوری

      • یاد گرفتید تا یکی رو بخواید از زیر تیغ نجات بدید که گندکاری کرده, یاد اختلاس و احتلاسگران می افتید . یا بیشعوری یا بقیه رو خر فرض کردید!

  3. من و خانوادم حتی که یک قسمت از سریال هاتو دیگه تماشا نمیکنیم. تحریمی الی الابد…

  4. ابنبات ترش

    بــــ/خورش

  5. معلومه که این حق رو نداری ایکبیری! ۳۰ ملیارد رو پس بده خودت ، بقیه عواملت هم هر چی گرفتن پس بدن ، اونوقت حق داری! واقعاً باورت شده اینقدر میارزی؟ خیر ، دزدی هم شما هم کسی که این پول رو به تو دوزاری داده!

  6. از اقای مدیری خواهش میکنیم بیش از این خودشو در ذهن مردم منفور جلوه نکنه.از اقای مدیری انتظار نداشتم بازیچه ضد انقلابان و بدخواهان کشور ایران بیفتد.ای کاش جرات این را داشته باشد که به اشتباه خود اعتراف کند.

  7. آقای مدیری من عمیقا عاشق شمام لطفا بگو چطور می تونم قبل مرگم یک ساعت شما را ببینم خواهش می کنم…

  8. آقای مدیری عزیز….

  9. آقای مدیری حواستون باشه ک یک عده نفوذی هستن ک دارن تو بسیج و نیرو انتظامی یا روحانیت بالباس اونها و ب شکل اونها درمیان و بدرفتاری میکنن ک نظام و دین رو خراب کنن.
    این حدیث امام علی (ع) فراموش نشه ک فرمودند:
    درفتنه ها مثل شتر ۲ساله باش ک ن پشتی دارد تاسواری دهد و نه پستانی ک آنرا بدوشند. درسته ک ی نفوذی ی اشتباهی ب نام گشت ارشاد انجام داده ولی همشون ک خشن نیستن و همه مسئولین ک اینطور نیستن ک شما دارید کل مسئولین رو خشن نشون میدید و ازمردم جداشون میکنید. مردم خودشون میفهمن ک دست های پشت پرده در این ماجراهای خشونت هست و میدونن ک مسئولین مومن واقعی با نفوذی منافق مزدوری ک ب نام مسئول میاد فرق داره.
    جاده صاف کن دشمن نباشیم!

  10. ببخشید فامیل من گیره به دختر اقای هدایت گیره میدم نمی دانم کی اسم اکبر آمنه دختر رسول زاده دختر بتول بدتر از همه سر من جوش میزن خودشان جلوی اینه ارایش میکنم خجالت نمی کشی بله بکشم بیمر بیزن بردار خانه اش آتش بزن بله شما بچه داشته میفهیم بله

  11. گیره به من نداد حوصله نداد نه چادر نه ارایش نمیکنم سر من جوش میزد نه کتاب نه نماز نه درس نه خانه دار نه بچه دار نه شوهر دار نمیکنم مگر زور همکار خانم ها گیره به من میدم من دوست نداد بله بهرامی رسول زاده دختر بتول بدتر از همه جلوی شوهر ها ارایش میکنم بله وای ولم کن بدختی داد ت ش دخالت نکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *