وحشت مارتین فورد از مبارزه با اکبر چریکی ؛ تو ترسناک هستی

ترسناک ترین مرد جهان از اکبر چریکی ترس دارد +جزئیات

وحشت مارتین فورد از مبارزه با اکبر چریکی ؛ تو ترسناک هستی

مارتین فورد بدنساز انگلیسی که به ترسناک ترین مرد جهان معروف است در واکنش به درخواست مبارزه اکبر چریکی با او اظهارات جالبی را مطرح کرد که مورد توجه رسانه های انگلیسی قرار گرفته است مارتین فورد گفته که اکبر چریکی بسیار ترسناک است و هیچگاه حاضر نیست با مبارزه کند این اظهارات مارتین فورد مورد توجه رسانه های انگلیسی قرار گرفته و برایشان شگفت آور بود که ترسناک ترین مرد انگلستان از اکبر چریکی وحشت دارد.

مارتین فورد از همکاران قدیمی بوده که شناخت کافی بر روی او دارد و بدون شک می دانست که این قهرمان ایرانی قادر خواهد بود در کمتر از ۱۰ ثانیه او را ناک اوت کند.

نام مارتین فورد زمانی بر سر زبان ایرانی ها افتاد که به کری خوانی های سجاد غریبی (هرکول فتوشاپی) واکنش نشان داده بود و برای مبارزه با او به دبی رفت اما بعد از رویارویی با یکدیگر سجاد غریبی را با یک ضربه کوچک نقش بر زمین کرد و به دلیل درخواست های مکرر کاربران ایرانی برای انصراف از مبارزه با سجاد غریبی در نهایت تصمیم گرفت انصراف دهد و سجاد غریبی را در شان خود نبیند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *