(ویدیو) اعتراض مردم به خبرنگار صدا و سیما (یوسف سلامی)

(ویدیو) اعتراض مردم به خبرنگاران صدا و سیما (یوسف سلامی) را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

یوسف سلامی خبرنگار معروف صدا و سیما (بیست و سی) به خیابان های تهران امده بود تا درباره کرونا از مردم سوال بپرسد ولی با اعتراض مردم رو به رو شد.

(ویدیو) اعتراض مردم به خبرنگاران صدا و سیما (یوسف سلامی)

چند جوان به او میگویند چرا درباره مسائل اقتصادی و بیکاری و تورم گزارش تهیه نمیکنی.

بعد از انتشار این فیلم در شبکه های اجتماعی و حمایت بسیاری از کاربران از این پسر جوان معترض ، در نهایت خبرگزاری صدا و سیما به آن واکنش نشان داد و مصاحبه را با یوسف سلامی ترتیب دادند تا درباره این موضوع از او سوال بپرسند.

یوسف سلامی خبرنگار در واکنش به این فیلم گفت که این افراد اهداف خاصی را دنبال کرده اند چرا ابتدا گفت ما در بیمارستا مریضی داریم که او را به محوطه حیاط منتقل کرده اند و من به او گفتم بیا برویم تا از این موضوع گزارش تهیه کنیم ولی او نیامد و صحبت هایی که در ویدئو میشنوید را گفت که خیلی سریع در اینترنت پخش شد حتی زودتر از گزارش ما!

فیلم را در زیر ببینید:

همچنین ببینید:

بیوگرافی یوسف سلامی

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫3 دیدگاه ها

  1. راست میگن خب. چرا از مردم سوال نمیپرسه توی این گرونی دلار و تورم و بدبختی چجوری داری زندگی میکنید؟؟؟ ولی فقط میره سوالای الکی درباره کرونا میپرسه. خب همه مون میدونیم کرونا کشنده است و یهویی میمیریم ولی گرونی داره زجرکش مون میکنه.
    خدایا خودت به دادمون برس

  2. خدا لعنتشون کنه که مردمو دارن زجرکش میکنن البته ما ایرانی نیستیم ما اغتشاشگریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا