پخش زنده بدون سانسور مبارزه امیر علی اکبری با حریف فیلیپینی براندون ورا

پخش زنده بدون سانسور مبارزه امیر علی اکبری با حریف فیلیپینی براندون ورا

پخش زنده بدون سانسور مبارزه امیر علی اکبری با حریف فیلیپینی براندون ورا

پخش زنده بدون سانسور مبارزه امیر علی اکبری با حریف فیلیپینی براندون ورا همراه با کیفیت عالی را ادامه ببینید.

پخش زنده مبارزه امیر علی اکبری با حریف فیلیپینی

«برای تماشای آنلاین مبارزه اینجا کلیک کنید»

  • کانال یوتیوب One Championship
  • سایت سازمان وان چمپیونشیپ

امیر علی اکبری رزمی کار حرفه ای ایرانی امروز به مصاف حریف فیلیپینی یعنی براندون ورا میرود مسابقاتی که بدون شک می تواند تاثیر زیادی در رنکینگ امیر علی اکبری داشته باشد.

این مسابقه امروز ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد امیر علی اکبری در چهارمین مسابقه خود برای سازمان وان چمپیونشیپ به مصاف حریف فیلیپینی میرود این در حالی است که علی اکبری مسابقه قبلی خود در برابر مبارز ایتالیایی را با پیروزی پشت سر گذاشت اما از حریف روسی شکست خورد.

همچنین ببینید:

علی اکبری حالا مجدداً باید به قفس برگردد و در مقابل حریف فیلیپینی قرار بگیرد جالب است بدانید که براندون ورا فایتر سنگین وزن بوده که دارای رکوردهای زیادی در کارنامه اش است و از قهرمانان مبارزه های رزمی ترکیبی می باشد.

امیر علی اکبری چند سالی در این عرصه حضور پیدا کرده و موفق شده تجربه های خیلی خوبی به دست آورد.

او متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۶ در جمال آباد سراب بوده در مسابقات کشتی فرنگی حضور فعال داشته و برای تیم ملی ایران بازی میکرد اما به دلیل تست دوپینگ مثبت او برای همیشه از کشتی فرنگی کنار گذاشته شد و مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۳ را از او گرفتند و تصمیم گرفت وارد مسابقات رزمی ترکیبی شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *