پدر ریحانه پارسا به سیم آخر زد دست از سر دخترم بردارید (عکس)

پدر ریحانه پارسا به سیم آخر زد دست از سر دخترم بردارید (عکس)

ریحانه پارسا بازیگر سابق کشورمان که مدتیست به خارج از کشور مهاجرت کرده است این روزها مورد حمله کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و او را متهم به دروغگویی و مظلوم نمایی میکنند.

پدر ریحانه پارسا به سیم آخر زد

پدر ریحانه پارسا به سیم آخر زد دست از سر دخترم بردارید (عکس)

ریحانه پارسا که مدعی شده بود ازدواجش با مهدی کوشکی شرعی نبوده به شدت مورد حمله کاربران فضای مجازی قرار گرفت و برای او کامنت های توهین امیزی گذاشتند تا اینکه پدر ریحانه پارسا به این موضوع واکنش نشان داد و گفت ریحانه با مهدی کوشکی صیغه محرمیت خوانده بوده  و برگه اش نزد خودش است و اینقدر به دخترش بد و بیراه نگویند.

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا در اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی خبر ازدواج خود را با مهدی کوشکی علنی کرد.

آشنایی این دو به تئاتر اولئانا در دی ماه 98 بر میگردد.

 ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

در شهریور 99 هر دو بازیگر با پاک کردن عکس های دونفره خود در صفحه شخصی خود خبر از جدایی و طلاق دادند.

ریحانه پارسا متولد 77 با آقای مهدی کوشکی متولد 59 یه اختلاف سنی 18 ساله دارد، کوشکی همچنین صاحب یک پسر نوجوان نیز می باشد.

ریحانه پارسا مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده و قبل از مهاجرتش خبر ازدواجش با مهدی کوشکی را در اینستاگرام علنی کرد اما بعدها منکر رسمی بودن ازدواجش با کوشکی شد.ریحانه پارسا بعد از مهاجرتش سبک پوشش و زندگیش را تغییر داد و فضاحتی که در رفتارش دیده می شد باعث شد مخاطبانش را از دست بدهد و شخصیت منفوری پیدا کند. در هفته اخیر خبر کشته شدن ریحانه پارسا فضای مجازی را پر کرده اما تاکنون تایید یا تکذیب نشده است.برخی به علت رفتارهای ناهنجار ریحانه پارسا علت این شایعات را از طرف خود این شخص می دانند .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *