پست جنجالی علی کریمی برای نه به گرانی و نه به خرید مرغ و تخم مرغ

پست جنجالی علی کریمی برای نه به گرانی و نه به خرید مرغ و تخم مرغ

پست جنجالی علی کریمی برای نه به گرونی و نه به خرید مرغ و تخم مرغ و کالاهایی که گران شده است جزئیات را در این صفحه ببنید.

پست جنجالی علی کریمی

علی کریمی یکی از فوتبالیست های معروف کشورمان در اینستاگرامش از مردم خواست که اجناسی که گران شده را نخرند تا قیمت آنها پایین بیاید علی کریمی درباره این پست گفت که سال گذشته هم این پست را به اشتراک گذاشته و باعث شد تحت فشار زیادی قرار بگیرد اما برایش مهم نیست که چه برخوردهایی با او کنند.

پست جنجالی علی کریمی برای نه به گرانی و نه به خرید مرغ و تخم مرغ

علی کریمی سال های زیادی در فضای مجازی سعی دارد به حمایت از مردم و اتحاد کردن آنها با هم بپردازد .

✅ همچنین ببینید فیلم حمله علی کریمی به سیسمونی نوه قالیباف

زمانی که خودرو گران شده بود علی کریمی با اشتراک گذاشتن استوری از مردم خواست تا زمانی که خودرو ارزان نشده آن را تحریم کنند و مردم نیز همین کار را هم کردند و وضعیت خودرو به گونه ای شد که سایپا و ایران خودرو برای فروش خودروهای خود وام اهدا کردند .

حالا بعد از گران شدن برخی از اقلام مصرفی مردم علی کریمی مجدد از مردم خواسته است که اجناس دیگران شده‌اند را نخرند تا قیمت آنها تغییر پیدا کند.

حالا بعد از مدت‌ها از انتشار آن پست جنجالی، علی کریمی امروز و در پی گرانی‌ها جدید، همان پست را دوباره منتشر کرده و این بار توضیح مختصری زیر آن پست نوشته است: «چقدر سر این پست، هنوز که هنوز است دارم بد و بیراه می‌شنوم! فدای سرتان، ولی تنها راهش همین بود و همین هست».

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *