پوریا پورسرخ پدر شد عکس فرزند (دختر) پوریا پورسرخ را ببینید

پوریا پورسرخ پدر شد عکس فرزند (دختر) پوریا پورسرخ را ببینید

پوریا پورسرخ پدر شد عکس فرزند (دختر) پوریا پورسرخ را ببینید پوریا پورسرخ بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران می باشد تصویری از او به همراه یک دختر بچه در فضای مجازی منتشر شده که رسانه‌های کشورمان مدعی هستند این بازیگر پدر شده است.

پوریا پورسرخ پدر شد عکس فرزند (دختر) پوریا پورسرخ را ببینید

پوریا پورسرخ پدر شد

پوریا پورسرخ ۲ سال پیش خبر ازدواج خود را تایید کرد حاللا تصویر یک کودک در آغوش این بازیگر این شائبه را به وجود آورده که پوریا پورسرخ بچه دار شده است.

این بازیگر متولد ۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران بوده و از سال ۱۳۸۱ تا کنون در عرصه بازیگری حرفه ای فعالیت میکند.

همچنین ببینید:

پدر و مادر پوریا پورسرخ چکاره هستند؟

سریال روزهای به یاد ماندنی در سال ۱۳۸۱ به کارگردانی همایون شهنواز اولین فعالیت حرفه‌ای او در بازیگری بود سریالی که در آن چهره های سرشناسی همچون علی نصیریان و مهدی سلطانی و مهران رجبی و علی دهکردی و بیژن امکانیان حضور داشتند و تجربه بسیار خوبی برای پوریا پورسرخ بود در کنار اساتید و سینمای ایران به ایفای نقش بپردازند و تجربه بسیار خوبی به دست آورد.

پوریا پورسرخ پدر شد عکس فرزند (دختر) پوریا پورسرخ را ببینید

در سال ۱۳۸۴ فیلم سینمایی جنایات جنه را بازی کرد و اولین گام خود را در سینما در کنار رضا رویگری و مجید واشقانی برداشت.

پوریا پورسرخ که در سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» ایفای نقش داشت، در برنامه «رخ به رخ» حاضر شد و درباره موضوعاتی چون حس ناخوشایندش نسبت به بازیگری، خاطره خوبش با مرحوم خسرو شکیبایی و همبازی شدن با پسرش و همچنین اتفاقاتی که از دو سال گذشته برایش افتاده است صحبت کرد. این بازیگر سینما و تلویزیون ابتدا به بازی‌اش در فیلم سینمایی «روز سوم» اشاره کرد و گفت: گریم نقش رضا در فیلم «روز سوم» را خیلی دوست داشتم، بگذریم که بعد از این گریم حجم‌ موهایم نصف شد. به نظرم همه در این فیلم بهترین نسخه خودشان بودند اما بعدها برخی از همکاران لذت حضور در این فیلم را از دماغم درآوردند و هجمه‌ای شد که دلیلش را هم نفهمیدم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *