پیامک های تبریک روز ارتش و عکس نوشته روز ارتش پروفایل

پیامک و اس ام اس تبریک روز ارتش مبارک و عکس نوشته روز ارتش پروفایل

مبارک باد طلوع آفتاب ایستادگی ات که مادران سرزمینت را این چنین بر درگاه افتخار ، به هلهله واداشته ای ! روز ارتش مبارک باد .

پیامک و اس ام اس تبریک روز ارتش مبارک

29 فروردین، یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی هست که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

**********

ارتشی! اهتمامت را در سنگرهای دفاع و امنیت پاس می داریم و استواری گام هایت را در صیانت از هستی وطن، آرزومندیم؛ روزت مبارک!

پیامک های تبریک روز ارتش مبارک و عکس نوشته روز ارتش پروفایل به همراه تصاویر و متن های زیبا را در مجله شبونه مشاهده نمایید.

ارتش نیروی زمینی یا نیروی زمینی یک نیروی جنگی است که در درجه اول در خشکی می جنگد. به معنای وسیع ، شاخه نظامی زمینی ، شاخه خدمت یا خدمت مسلحانه یک ملت یا دولت است. در داخل یک نیروی نظامی ملی ، کلمه ارتش ممکن است به معنای یک ارتش میدانی باشد.

پیامک و اس ام اس تبریک روز ارتش مبارک و عکس نوشته روز ارتش پروفایل

نامگذاری این روز در تقویم ایرانیان به نام ارتش را امام خمینی (ره) پایه گذاری کرد.

بعد از پیروزی انقلاب در زمانی که دشمنان انقلاب میخواستن زهر خود را بریزند نیروز زمینی جمهوری اسلامی در شرایط بسیار سختی قرار داشت از بزرگترین حامی ارتش و به عنوان کسی که نقش های پلید وشوم دشمن را نقش به آب میکرد میتوان به امام خمینی اشاره کرد.

پیامک های تبریک روز ارتش

وی با قاطیعت و انسجام کامل و یکپارچگی این فرمان مهم را به گوش جهانیان و دشمنان قسم خورده ایران رساند و روز 29 فرودین ماه را روز ارتش نامگذاری کرد.

پیامک و اس ام اس تبریک روز ارتش مبارک و عکس نوشته روز ارتش پروفایل

علت نام گذاری 29 فروردین چیست؟

درست درتاریخ 19بهمن سال 1357 بود که بین امام خمینی و همافران نیرو هوایی ارتش دیداری برگزار شد و آنها هم به انقلاب پیوسته و از روز اول شروع کار خود را آغاز کرده که اولین همکاری در منطقه نا امن ترکمن صحرا و نزدیک مرز شوروی را نیروی زمینی ارتش توانست سرکوب کند و بعد از آن به سراغ مناطق ناامنی چون کردستان آذربایجان غربی رفت و توانست آن باند را هم منحل کند.

پیامک و متن تبریک روز ارتش مبارک و عکس نوشته روز ارتش پروفایل

عکس نوشته و پیامک های تبریک روز ارتش پروفایل

کمی بعد با جوسازی علیه شهید سپهبد ولی الله قرنی که جزء اولین رییس ستاد مشترک ارتش بود استعفا خود را در روز اول فروردین سال 1358 به امام خمینی فرستاد و طولی نکشید که ایشان کمتر از یک ماه توسط گروه فرقان ترور شد و به شهادت رسید که این امر سبب شد در نظم ارتش مشکلاتی افزوده شود.

پیامک و اس ام اس تبریک روز ارتش مبارک و عکس نوشته روز ارتش پروفایل

بنا بر مشکلات فروان سبب شد فرماندهان جمهوری اسلامی از امام خمینی (ره) بخواهندبه فکر چاره اندیشی باشد و بتوان نظم دوباره را بر ارتش بازگرداند و امام خمینی با صدور فرمانی قاطع و محکم تاریخ 29 فرودین ماه سال 1358 را در بیانه ای خطاب مردم روز ارتش نامگذاری کرد و با این فرمان ارتش تولد نو یافت .

پیامک های تبریک روز ارتش مبارک و عکس نوشته روز ارتش پروفایل

پیامک های تبریک روز ارتش

چونان کوه البرز پیمان من چو دریای توفنده ایمان من منم ارتشی ، تحت فرمان آقا تمام جهان تحت فرمان من روز ارتش مبارک باد . . .

***

روز ارتش ، ارتشی که سال هاست دست در دستِ آزادی به پیش می رود و از خنکای تلاشش ، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می وزد ، مبارک باد

پیامک و اس ام اس تبریک روز ارتش مبارک و عکس نوشته روز ارتش پروفایل

پیامک های تبریک روز ارتش

یه دوست دارم ارتشیه

رفیق با ارزشیه

مرامشم خیلی زیاد

هیکلشم ورزشیه

روزت مبارک رفیق

***

امروز روز شماست، شما رزم آزمایانِ ایران زمین که طلایه دارِ میهنید و در صفِ ارتش.

برادر ارتشى! تو، خورشید روزهاى خاکسترى دفاع بودى و پرنده جانت، شکستن قفس هاى وابستگى را به ما آموخت. آمدى تا کوچه هاى وارستگى و اقتدار را عابر باشیم و عشق به وطن، راز همیشه بودنمان باشد

پیامک های تبریک روز ارتش مبارک و عکس نوشته روز ارتش

مبارک باد طلوع آفتاب ایستادگى ات که مادران سرزمینت را این چنین بر درگاه افتخار، به هلهله واداشته اى

پیامک های تبریک روز ارتش

همچنین ببینید:

توخورشید روزهاى خاکسترى دفاع بودى

و پرنده جانت شکستن قفس هاى وابستگى را به ما آموخت

آمدى تا کوچه هاى وارستگى و اقتدار را عابر باشیم

و عشق به وطن راز همیشه بودنمان باشد

***

اهتمامت را در سنگرهاى دفاع و امنیت پاس مى داریم

و استوارى گام هایت را در صیانت از هستى وطن آرزومندیم

روزت مبارک !

پیامک های تبریک روز ارتش و عکس نوشته روز ارتش پروفایل

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *