پیام رونالدو به مهران رجبی را ببینید مهران رجبی میگوید از توهین ها لذت میبر

پیام رونالدو به مهران رجبی را ببینید مهران رجبی: توهین کننده ها را حلال نمیکنم

پیام رونالدو به مهران رجبی را ببینید مهران رجبی میگوید از توهین ها لذت میبر

پیام کریستیانو رونالدو به مهران رجبی برای حضور در تیم الهلال ادعایی که مهران رجبی میکند مهران رجبی میگوید از توهین کننده های را حلال نمیکنم ولی از شوخی های کاربران لذت میبرم مهران رجبی مصاحبه ای را درباره وضعیت این روزهایش در صداوسیما انجام داد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

پیام کریستیانو رونالدو به مهران رجبی را ببینید

مهران رجبی که به دلیل حضور پر رنگ او در تلویزیون سوژه شبکه های اجتماعی شده است در مصاحبه جدید میگوید از توهین ها و شوخی ها لذت میبرم و برایم مهم نیست.

مهران رجبی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره شوخی های فراوانی که این روزها در فضای مجازی درباره او می شود، گفت: با این شرایط این کار را انجام می دهم. مولوی 7 قرن پیش گفته است که «همه به سوی خود می شتابند». ما خود را مانند براده های آهن می دانیم که در باد نمی لرزند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل پاسخ کوبنده مهران رجبی به پرویز پرستویی و فقیهه سلطانی با شعر

همین توهین ها جلوی ما را در این دنیا می گیرد

وی گفت: من این وضعیت را خیلی دوست دارم زیرا شرایطی است که می توانیم روشنگری کنیم و راه را باز کنیم و اگر اتفاق منفی مانند توهین رخ دهد واریز به حساب معنوی است و این توهین ها ما را در این دنیا متوقف می کند و پس انداز می کند.

این بازیگر جنجالی درباره شوخی هایی که به او می شود، خاطرنشان کرد: اصلاً کسل کننده نیست، چون جنس ما یأس نیست؛ این موضوع اصلاً خسته کننده نیست. ما در این مورد آیه داریم که طرف مقابل نام برده شده و این حملات به من از سر استیصال است.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که در چند ماه گذشته کدام یک از جوک های مجازی را خنده دار دانسته است، گفت: اینها را در گوشی خودم فایل کردم، همه را گرفتم و آخرین آن مربوط به جشنواره عمار به عنوان آقای فریبرز بود. عرب نیا گفت. زمان هایی بود که کفگیر ته می کشید و می آمدند و البته این نظر آنهاست.

وی افزود: هیچ کدام از این شوخی ها هنری نبود که می گویم آفرین. متاسفانه همه این شوخی ها خالی از خلاقیت بود. عموماً سریع به هم توهین می کنند و می روند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. قابل توهین بیش از اینها هم هستی

  2. وقتی سوختی و می خوای وانمود کنی خوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *