ماجرای پیراهن ۳۵ میلیونی رامین رضاییان برند مارک لویی ویتون لاکچری فرانسه

ماجرای پیراهن ۳۵ میلیونی رامین رضاییان برند مارک لویی ویتون لاکچری فرانسه

ماجرای پیراهن 35 میلیونی رامین رضاییان مارک لویی ویتون برند لاکچری فرانسه که در فضای مجازی حسابی مورد توجه قرار گرفته است را در این صفحه ببینید.

ماجرای پیراهن ۳۵ میلیونی رامین رضاییان برند مارک لویی ویتون لاکچری فرانسه

ماجرای پیراهن ۳۵ میلیونی رامین رضاییان

تصاویری از رامین رضاییان با پیراهن مارک منتشر شده که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است چرا که این لباس 35 میلیون تومان قیمت دارد و از برند های لاکچری و گران قیمت فرانسوی میباشد که از بهترین اجناس جهان به شمار می اید.

برند لویی ویتون(Louis Vuitton) که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود یک برند لاکچری مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسوی لویی ویتون راه اندازی شد.

این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت‌افزار و کتاب می‌باشند. لویی ویتان یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند. شرکت لویی ویتان، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶–۲۰۱۲) به عنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده‌است. ارزش این برند، در سال ۲۰۱۲ معادل ۲۵٫۹ میلیارد دلار برآورد گردید. از سال ۱۹۸۹ تاکنون، بازرگان فرانسوی؛ برنار آرنو مالک برند لویی ویتون محسوب می‌شود. وی از طریق شرکت ال و ام هاش مالک ۴۲٪ از سهام این شرکت می‌باشد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *