ماجرای بازی پیمان معادی در سریال وست ورلد (Westworld) فصل سوم

ماجرای بازی پیمان معادی در سریال وست ورلد (Westworld) فصل سوم

ماجرای بازی پیمان معادی در فصل سوم سریال وست ورلد (Westworld) جهان غرب شبکه HBO به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای بازی پیمان معادی در فصل سوم سریال وست ورلد (Westworld)

جزئیات بازی پیمان معادی در سریال وست ورلد به همراه ویدیو از سکانس حضور پیمان معادی در این سریال پر طرفدار آمریکایی را اینجا ببینید.

این بازیگر در اپیزود اول از فصل سوم «وست ورلد» در نقش الیوت حضور کوتاهی دارد و باید دید در اپیزودهای بعدی این سریال هم نقش دارد یا حضورش به همین اپیزود محدود خواهد بود.

همچنین ببییند: بیوگرافی باران دختر پیمان معادی

سریال علمی تخیلی محصول شبکه اچ بی او از موفق ترین و محبوب ترین سریال‌های در حال پخش است که علاوه بر نقدهای مثبت منتقدان نمره بالای ۸,۷ را از مخاطبان سایت imdb گرفته است.
ماجرای بازی پیمان معادی در سریال وست ورلد (Westworld) فصل سوم

فصل سوم سریال Westworld به نویسندگی “جاناتان نولان” و “لیزا جوی” مشتمل بر هشت اپیزود خواهد بود. دو فصل اول این درام با بازی “ایوان ریچل وود” و “جفری رایت” هر کدام در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شدند. این سریال از شبکه‌ی HBO پخش می شود.

بازی در کنار بازیگران معروف

«ایوان ریچل وود»، «تندی نیوتن»، «اد هریس»، «تسا تامپسون» و «جفری رایت» همگی نقش‌های قبلی خود در این سریال علمی-تخیلی برنده‌ی امی را تکرار می‌کنند و «آرون پل»، «ونسان کسل»، «اسکات مسکودی»، «مارشان لینچ»، «جان گلگر»، «مایکل ایلی» و «تامی فلنگان» چهره‌ی جدید فصل سوم خواهند بود.

ماجرای بازی پیمان معادی در فصل سوم سریال معروف Westworld شبکه HBO

نقش ها در فصل سوم وست ورلد عبارتند از: “ایوان ریچل وود” در نقش دلورس، “آرون پل” در نقش کیلب، “تندی نیوتن” در نقش میو، “جفری رایت” در نقش “برنارد لو/آرنولد وبر”، “تسا تامپسون” در نقش شارلوت، و “اد هریس” در نقش ویلیام یا مرد سیاهپوش

علاوه‌بر این، در گروه بازیگری فصل سوم بازیگران جدیدی نیز مشاهده می‌شوند. یکی از این بازیگران آرون پال، بازیگر سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) است که در نقش یک کارگر ساختمانی با «گذشته‌ای بغرنج و پیچیده» ظاهر می‌شود. ونسان کسل، بازیگر فیلم‌‌های Jason Bourne (جیسون بورن) و Black Swan (قوی سیاه) و البته کید کادی، بازیگر فیلم‌ Need for Speed (جنون سرعت) نیز دیگر بازیگران تازه‌ی سریال هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *