فیلم کامل چاقو کشی و سرقت گوشی موبایل در پارک قیطریه تهران

فیلم کامل چاقو کشی و چاقو زدن پسر جوان در پارک قیطریه تهران

فیلم کامل چاقو کشی و سرقت گوشی موبایل در پارک قیطریه تهران

فیلم کامل چاقو کشی و سرقت گوشی موبایل در پارک قیطریه تهران که منجر به مجروح شدن پسر جوان شد.

روز گذشته در پارک قیطریه تهران به یک پسر جوان حمله شده و سرق قبل از اینکه از او زورگیری کند با چاقو دست وی را مجروح کرده و سپس گوشی موبایل و پول های او را به سرقت برده است.

چاقو کشی و سرقت گوشی موبایل در پارک قیطریه

در یکساله گذشته این هزارمین بار است که در یکی از نقاط کشورمان زورگیری میشود افزایش امار سرقت و زورگیری به شکل وحشتناکی بالا رفته است و بسیار از مردم در خیابانها به هرکسی مشکوک میشوند.

چند روز پیش نیز در اتوبان نیایش تهران یک مرد افغانی با قمه به جان یک خانم راننده افتاده بود و در مقابل چشم همگان با چاقو تلاش میکرد وسایل او را به سرقت ببرد.

پیشنهاد میکنیم ببینید

زورگیری وحشیانه از یک خانم و زن در سعادت آباد
فیلم کامل خفتگیر روی کاپوت در اتوبان
فیلم کامل زورگیری از یک پیرزن در قیامدشت

در پنج سال گذشته میزان سرقت در ایران بیشتر از چهار برابر شده است. بر اساس گزارش مرکز آمار ایران شمار سرقت‌ها در سال ۹۵ حدود ۳۴۳ هزار و ۴۲۵ فقره بوده که بنا به اعلام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در سال گذشته شمار سرقت‌ها به حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار فقره رسیده است. به نظر می‌رسد افزایش سرقت در ایران با رشد نرخ تورم رابطه معنادار دارد. به طوری که در بازه پنج‌ساله ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ نرخ تورم سالانه حدود ۴.۴ برابر شده است.

در روزهای اخیر اخبار سرقت زیاد به گوش می‌رسد و شاید روزی نباشد که خبری از سرقت از منزل، مغازه، کیف قاپی، موبایل قاپی، سرقت خودرو از سوی سارقان در مطبوعات و رسانه منعکس نشود، این موضوع هم موجب نگرانی مردم شده است چون به نوعی حس ناامنی را در جامعه اشاعه می دهد و مردم هم هر لحظه با شنیدن اخبار سرقت در انتظار این مساله هستند که پلیس با دستگیری سارقان نسبت به کشف اموال مسروقه آنها اقدام جدی انجام دهد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *