چرا شروین حاجی پور خواننده برنده جایزه گرمی ۲۰۲۳ شد

چرا شروین حاجی پور خواننده برنده جایزه گرمی ۲۰۲۳ شد

چرا شروین حاجی پور خواننده «برای» برنده جایزه گرمی ۲۰۲۳ شد در اتفاق تاریخی در موسیقی جهان جشنواره مسابقه موسیقی گرمی آمریکا جایزه ای را به شروین حاجی پور برای خواندن آهنگ برای تقدیم کرد.

این برای اولین بار است که چنین جایزه برای این جشنواره در نظر گرفته میشود در برندگان جایزه گرمی ۲۰۲۳ که در زمینه موسیقی فعالیت دارند نام یک ایرانی به نام شروین حاجی پور دیده شد که جایزه آهنگ “برای” به شروین حاجی پور تقدیم شد.

چرا شروین حاجی پور خواننده برنده جایزه گرمی ۲۰۲۳ شد

چرا شروین حاجی پور خواننده «برای» برنده جایزه گرمی ۲۰۲۳ شد

این جایزه برای اولین بار است که در این مسابقه تعیین شده است و آهنگ شروین به عنوان بهترین آهنگ تغییر اجتماعی لقب گرفت.

درباره اینکه چرا  شروین حاجی پور که برای یک آهنگ غیر استاندارد که به گفته بسیاری از کارشناسان موسیقی خصوصیات یک آهنگ حرفه ای برای حضور در جشنواره های معتبر موسیقی را ندارد و جایزه دریافت کرد بدون شک یک مسئله سیاسی در آن دخالت داشت.

همچنین ببینید: مستند شروین حاجی پور جنجال شد + دانلود کامل

شروین حاجی پور این آهنگ برای اعتراضات اخیر تولید کرد که مورد توجه بسیاری از رسانه های خارجی قرار گرفت.

سال گذشته کیهان کلهر و حمید سعیدی به عنوان اعضای گروه های برنده جایزه گرمی نام ایران را در تاریخچه این جایزه ها ثبت کرده بودند.

محمدرضا شجریان و حسین علیزاده نیز قبلا نامزد جوایز گرمی بوده‌اند.

چرا شروین حاجی پور خواننده برنده جایزه گرمی ۲۰۲۳ شد

حمایت همسر جو بایدن

نکته جالب اینکه همسر جو بایدن یکی از افرادی بوده که به شدت از آهنگ برای شروین حاجی پور حمایت کرده است بیانسه در این دوره از جشنواره گرمی موفق شد چهار جایزه را به دست آورد و رکورد دریافت جایزه در تاریخ این جشنواره را بشکند او تا به حال ۳۲ بار جایزه های مختلفی از این جشنواره دریافت کرده است.

در این مراسم همچنین، «ادل» جایزه بهترین اجرای پاپ را برای ترانه « Easy on Me»‌ دریافت کرد و تعداد جایزه‌های گرمی خود را به ۱۶ جایزه رساند. «کندریک لامار» نیز در سه شاخه بهترین اجرای رپ،‌ بهترین ترانه رپ و بهترین آلبوم رپ به عنوان برنده معرفی شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *