کارگردان متجاوز ساناز طاری کیست؟ + عکس بازداشت با دستبند

کارگردان متجاوز ساناز طاری کیست؟ + اسم و عکس بازداشت

کارگردان متجاوز ساناز طاری کیست؟ + عکس بازداشت با دستبند او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کارگردان متجاوز ساناز طاری کیست؟

خبر اقدام به تجاوز یک کارگردان به ساناز طاری بازیگر سریال پدر و شمعدونی حسابی در رسانه های کشورمان سر و صدا به راه انداخت.

کارگردان متجاوز ساناز طاری کیست؟ + عکس بازداشت با دستبند

این خانم بازیگر که علت کشف حجاب و خداحافظی از دنیای بازیگری را فساد در سینما و عوامل تولید فیلم ها دانست گفت یک کارگردان هنگام تست بازیگری قصد تجاوز به من را داشت که توانستم از دستش فرار کنم و باعث شد دیگر تمایلی به ادامه فعالیت هنری نداشته باشم.

همچنین ببینید:

کشف حجاب ساناز طاری و همسرش بازیگر سریال پدر و عکس های بی حجاببیوگرافی کامل ساناز طاری

این خانم بازیگر در مصاحبه اش با شبکه تی وی پلاس در حالی که اشک میریخت گفت من به بازیگری علاقه دارم اما متاسفانه حضو برخی کارگردانهای فاسد در سینما باعث میشوند که دختران جوانی مثل یا به خواسته آنها تن بدهند یا برای همیشه از بازیگری کنار بروند.

این دختر نامی از کارگردان متجاوز نبرد.

فیلم صحبت های ساناز طاری را در زیر ببینید

خبر بازداشت کارگردان متجاوز

امروز در رسانه های کشورمان گفته شد که پلیس این کارگردان را بازداشت کرده است.

طبق گزارش رسانه ها بعد از اظهار نظر ساناز طاری درباره اقدام به تجاوز کارگردان بلافاصله پلیس دست به کار شده و به سراغ ی بازیگر رفته و مشخصات کارگردان را دریافت و حکم بازداشت وی را صادر کرده است.

ساناز طاری بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران است. ساناز طاری تحصیلات ابتدایی خود را در هنرستان سوره به پایان رسانده است.ساناز طاری متولد 15 اردیبهشت 1373 است و هم اکنون 24سال سن دارد.ساناز طاری دانشجوی رشته بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده هنر و معماری است.ساناز طاری مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *